heleeuup!!!!

kan iemand me helpen? ik heb enkle weken geleden gevraagd aan een schoolvriend via een briefje (en m’n vriendin) of hij met me wou zijn. hij zei ja, maar tot nu toe zeggen we bijna niks tegen elkaar, door verlegenheid! weet iemand een goed gesprek/hulpmiddel? (ben wel redelijk jong, ok?)

Ahw wat schattig (sorry misschien iets wat je niet wil horen). Waarom ga je niet een keer met hem zwemmen, of wat anders afspreken?

-

Samen een film kijken is inderdaad een leuke manier en anders moeten jullie een keer een spelletje of zo doen dat is geheid lachen. Net zoals truth of dare. Zorg ook vooral dat jullie niet de hele tijd bij andere mensen zijn, het is een stuk spannender maar het dwingt jullie eigenlijk wel om met elkaar te praten.

oh, thnx voor de leuke tips!! (en schattig zijnis echt tof hoor :wink: ) nog tips?

Wat hierboven gezegd wordt! Spreek af met z’n twee, dan komt het goed

Dat is echt super lief! Ga gewoon een keer iets met hem doen, zoals; cupcakes bakken of wandelen in het bos. Dan wennen jullie een beetje aan elkaar en kunnen jullie gezellig kletsen. :slightly_smiling_face:

Aaaahw, ik smelt :hugs: , inderdaad spreek gewoon een keer samen af, ga iets leuks doen zoals zwemmen of gewoon samen in een park zitten of inderdaad gewoon thuis afspreken, dan zie je zijn ouders ook gelijk, en die verlegenheid gaat heel snel weg geloof me :wink: praat gewoon met hem, praat over iets en hij lult uiteindelijk wel mee ofzo, en vergeeet dit noooit! Wees jezelf dat vinden jongens het leukst en dan is het minder ongemakkelijk kusjes :slightly_smiling_face: