Hele rare vraag

Hoi iedereen!
Ik heb een hele rare vraag, maar ben stiekem wel erg benieuwd :stuck_out_tongue:
Ik kijk nu de film ‘She’s out of my league’ en op een gegeven moment zit dat meisje op die jongen en ze zoenen wat (gewoon met kleren aan etc) en (erg sneu) die jongen komt daar al van klaar. Dan komt er een heel grappig tafereel waarbij die ouders van dat meisje binnenkomen etc.
Maar goed, ik vraag me dus af: kan dit? (mijn vriendje zegt ja, hoewel hij het zelf niet heeft meegemaakt) Hebben jullie dit weleens gehad met een jongen en hoe hebben jullie dit dan opgelost? :stuck_out_tongue:

x

Ik vind deze vraag niet raar.

En het kan wel ja, als de jongen gewoon heel erg gestimuleerd wordt. Zelf geen ervaring :stuck_out_tongue:

kan idd, er is niet voor niets zoveel ophef over schuren :’)

Haha ja, mijn beste vriendin had dit wel eens met een jongen.

haha het kan wel ja

het kan wel, al zou ik het niet zo op prijs stellen

Ik zou het zelf ook niet heel erg leuk vinden, maar natuurlijk wel grappig :stuck_out_tongue: leuk verhaal voor je vriendinnen

idd :’) hahhaha

Dat kan.

haha vroeg ik me ook af !

hahahah wat toevallig! ik heb die film dus ook echt nét gekeken en dat vroeg ik me ook af!

Ja dat kan zeker, ik vind het wel schattig eigenlijk
Tenzij hij een serieus probleem heeft…

Ja, het kan.
Een jongen kan soms zo opgewonden raken dat een kleine aanraking of beweging al tot klaarkomen kan leiden.
Over het algemeen vinden jongens het genant en vervelend voor hun meisje dat het soms gebeurt.

nog nooit mee gemaakt, Mn vriend vertelde me laatst wel wat ik dus echt niet wist dat in het begin toen we nog aan droogneuken deden zegmaar. Hij wel eens 2 keer is klaar gekomen.En ik had serieus niks gemerkt… ik vond het op zich wel grappig en schattig hhahah