hele lichte huid

Ik heb rood haar, sproeten en een hele lichte huid. Altijd als ik een foundation koop is die altijd te donker. Drogisterij merken hebben meestal niet de lichte kleuren, ik wil best 15-20 euro betalen voor een foundation maar de luxe foundations van 30-40 euro vind ik echr te duur. Heeft iemand een tip voor een drogisterij merk met hele licjte kleuren?

Gosh x-ceptional foundation in #11 Porcelain. Verder ken ik geen drogisterijmerk die hier heel lichte kleuren verkoopt.

Dankje!

Sommige merken verkopen witte foundation, die kan je dan mengen met je normale foundation zodat de kleur lichter wordt. Misschien iets om even naar te kijken?

Dankjewel!,zijn de Aziatische merken ook in Nederland te koop? Zoja, waar?

Handie tip bedankt

Heb geen verstand van make-up verder, maar wil je niet online kopen? Want ik denk dat je online vanuit Azie meer kans hebt inderdaad op lichte foundation. Is wel weer een gok natuurlijk of het echt matched met je huid.

Online kopen vind ik niet erg als de verzendkosten niet heel.hoog zijn.

De lichtste kleur van L’oreal true match werkt voor mij, die is gewoon bij de kruidvat etc. te koop

Thanks !

Wat voor ondertoon heb je, rood/roze of geel?

Roze

Hier hetzelfde probleem. Ik ga dit even volgen.

Kijk ook eens naar Britse webshops, in de UK hebben ze vaak een veel groter assortiment lichte kleuren van drogisterijmerken dan hier in Nederland. (Wat ik niet zo goed begrijp argh.)

Mag ik vragen welke foundation jij gebruikt van make-up forever?

Geen drogisterijmerk maar zeker de moeite waard: MAC Face & Body in White. Het is een investering (30€) maar de fles is echt gigantisch en gaat bij dagelijks gebruik zelfs 2 jaar mee.

Ik kocht toen ik bleker was altijd drogisterij foundation en mixte daar een beetje Face & Body door. Uitgerekend kwam ik nog goedkoper uit aangezien ik de lichtste drogisterij kleuren ook al meteen van Gosh of L’Oréal waren (rond de 15 euro per stuk). :slightly_smiling_face:

Het handigste vind ik vooral dat je gewoon ALTIJD de juiste kleur hebt als je zo’n product koopt om te mixen. Ja, Aziatische BB creams zijn altijd heel licht maar als je online bestelt weet je nooit zeker of je wel de juiste kleur hebt. En dan kan je nog eens 2-3 weken wachten tot je een nieuwe binnen hebt.

Ik heb ook echt al alles geprobeerd, van Chanel en Dior tot Essence en Gosh, maar allemaal te donker of oranje :cold_sweat: … Ik heb dan ook echt een heeeele witte huid. De foundation die bij mij wel goed bij mijn huid past is van Revlon en dan in de kleur 110 Porcelain. Die kan je bestellen via bol.com. Ook heb ik inderdaad de BB-cream van Missha maar die vind ik niet altijd fijn om te gebruiken. Daarvan heb ik de lichtste kleur, volgens mij 21. Ik heb ook een witte foundation om te mixen met ‘gewone’ foundation maar dat vind ik zelf niet mooi dus die gebruik ik eigenlijk nooit maar zou ook nog een optie kunnen zijn.

Ohja en de Revlon kost volgens mij iets van €20,- en die BB-cream kan je bestellen via bbcreamshop.nl ofzoiets… Dus hoeft niet vanuit Azie…