hele leuke jongen

haaii,
Ik vind al heel lang een jongen leuk, en we whatsappen echt heel vaak. 4 maanden geleden toen we appten heb ik tegen hem gezegd dat ik hem leuk vond. En later zei hij ook tegen mij dat hij mij ook leuk vond. Maar nu praten we er helemaal niet meer over. En hij maakte nog steeds flirtende opmerkingen. Maar sinds 2 weken appen we niet meer, opeens niet meer. Mijn beste vriendin zegt dat ik het gesprek niet meer moet starten omdat ze zegt; als hij echt om je geeft appt hij je wel. Dat is ook wel zo, maar ik denk tja straks denkt hij hetzelfde. Maar hij appt ook veel nu met een ander meisje (dat meisje heeft een vriendje gelukkig) Maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt!
much love xoxox

oh verkeerde onderwerp ik verplaats xx

Ik verplaats je topic even naar Liefde&boys.

En ik zou even wachten tot je een goede opening weet (bijv als hij examens gehad heeft, vragen hoe die zijn gegaan, zoiets. En dus niet uit het niets “hoi” zeggen en dat dan laten hangen). Als het weer een gesprek is van het niveau “ja ok doei” dan zou ik hem laten zitten.

Ik zou gewoon zelf het gesprek een keer beginnen, het hoeft niet altijd van zijn kant af te komen, hij kan wel precies hetzelfde denken als jou van: Als zij om mij geeft appt ze me wel. Als je het leuk vindt om met hem te praten zou ik gewoon een gesprek met hem beginnen en als hij het snel afkapt, dan zou ik het maar laten.

Inderdaad, als je nu niets doet ga je er later misschien spijt van hebben, hoe langer je wacht hoe akwarder het gesprek zal zijn denk ik…