HELE leuke jongen in m'n klas

Ik ben dit jaar naar een andere school gegaan, en er zit echt een helehelehele lieve en knappe jongen in m’n klas. ALLEEN HEB IK GEEN IDEE HOE IK HET AAN MOET PAKKEN WANT IK HEB HIER ECHT GEEN VERSTAND VAN ebrjgvnrejk
Ik wil graag een keer een echt gesprek met hem beginnen, maar ik heb dus geen idee wat ik moet zeggen. Ik ben ook bang dat hij mij eigenlijk helemaal niet mag als ik tegen hem praat. Het is best een verlegen jongen, hij is ook nieuw dit jaar dus hij heeft nog niet echt vrienden… Dus vrienden worden wordt de eerste stap gehehehe. Weet iemand wat ik het beste kan doen? ;f

(Sorry dat ik hier een nieuw topic over maak)

dr opaf stappen! al je charmes in de strijd, lief doen en spontaan, veel kletsen en naar hem lachen!

Maar ik ben echt bang dat ik rood wordt of zo of verkeerde dingen zeg XD

haha. :‘D oke ik moest lachen om dat IK HEB ER GEEN VERSTAND VAN BLABLA HDSFVJHSD :’)

maar eh, maak gewoon een praatje! begin desnoods met hoi.

niet doen! misschien is aan hem laten merken dat jij t spannend vind enzo juist goed als hij ook verlegen is!

^ wat ‘niet doen’? WEL DOEN! Als hij ook nog niet echt hecht in de groep ligt is het juist makkelijker om op hem af te stappen. hij zal het alleen maar leuk vinden. En jij kan zo je charmes tonen haha!

jaa ik bedoelde niet doen van bang worden dat ze rood word. dat moet je niet doen haha, wel eropaf natuurlijk

Ga een keer vlakbij hem zitten, en toon interesse. Vraag hem bijvoorbeeld waarom hij naar deze school gegaan is, en waarom hij van z’n oude school gegaan is. Als er dan een klik is gaat het allemaal vanzelf

Lol, alsof je er voor kiest om rood te worden :’)

tuurlijk maar je moet er niet van te voren al bang voor zijn hm?

Dit is juist HET moment want hij kent weinig mensen en daar moet je gebruik van maken…

Bedankt allemaal gehehe :’)

Bedankt allemaal gehehe :’)

-

mag ik vragen hoe die heet :$?

Jezelf zijn!

nee dat durf ik niet HAHAHAHHA straks komt iemand er op een of andere manier achter XD

Ghehehehe HAHAHA asdgadg.

JA ERG HE IK BEN 14 EN IK MOET GEWOON HULP VRAGEN XD