Hele leuke AH collega :) HELP

Heeei!
Ik werk bij de AH en er werken echt veel leuke jongens! Maar één springt er toch wel uit. Hij is zo knap en hij lacht zo lief! Hij werkt precies dezelfde uren als ik. Ik zie hem dus iedere vrijdag en zaterdag. We praten met elkaar maar niet vaak want we hebben nog maar 1x samen gewerkt. (ik werk er nog maar 4 weken) Verder zie ik hem steeds even kort als ik begin met werken en als ik klaar ben of als hij langs loopt. Toen ik met hem moest vullen was het echt gezellig en hij is dus ook leuk van binnen :wink: Maar ik weet het nu niet zo goed: wat nu verder?

Zijn nummer en email vragen zodat jullie nog na werk contact kunnen houden met elkaar.

Vaker met hem praten misschien? :’) Poeeeh, het is ook moeilijk…

vragen of hij iets leuks wil doeen omdat je hem beter wil leren kennen (:

“Hee, wanneer zullen we pauze houden?”

ik zou vaker met hem praten, en als het echt klikt dan komt er vast een moment dat jullie telefoonnummers of msn uit gaan wisselen (:

Ik zou eerst wat vaker praten, en dan eventueel op facebook ofzo toevoegen.

je werkt toevallig toch niet in de XL in helmond he?
Gewoon samen pauze houden toevoegen op hyves/msn.

jaaaaa welk filiaalnummer? =D
Als je in dezelfde werkt als ik ga ik je sowiesooooo irl helpen!
Maar anders gewoon vaak met m praten, grapjes maken enzo. en later toevoegen op facebook en msn, voila!

^ snijboon welke filaalnummer jij:o ik 1615 ^^

-

^ ehmm wat doe jij hier?

Wat hebben jongens met GIRLscene? Identiteitscrisis -.-

Volgens mij heten jongens niet aleyna, of ben ik gek @Witteprins?

-

@Witteprins

voor het geval dat je een jongen bent met lang haar en borsten, omdat je eigenlijk een meisje wilt zijn xd

beetje off-topic btw

Voor TS: jouw verhaal komt mij erg bekend voor! Ik werk namelijk ook bij de AH en heb daar ook een jongen ontmoet. Als hij klaar was met werken kwam hij altijd bij mij aan de kassa. Ik heb hem toen toegevoegd op hyves. Heel wat krabbels over en weer gegaan en uiteindelijk ook zijn msn gevraagd. Veel gesprekken gehad en het bleek dat hij mij ook heel leuk vond. Toen hebben we afgesproken en samen bij hem film gekeken. Btw niet veel van de film gezien :stuck_out_tongue: En nu is het mijn vriend =)

Maar goed. Ik zou hem eerst beter leren kennen, en misschien vragen na het werk: Hee naamjongen, zullen we een keertje wat gaan drinken? Of iets in die richting :wink:

Dankjewel allemaal! Hier heb ik wel wat aan :wink: Ik heb trouwens geen pauzes want ik werkt steeds maar twee uur achter elkaar.

&ik ga hem ook maar toevoegen op hyves. Ik wilde het al eerder doen maar ik wilde afwachten of hij het zou doen. Ik doe het altijd eigenlijk.