Hele goedkope schoenen

Hallo mensen.

Ik ga binnenkort survivallen met school (T.T) en daarvoor heb je dus oude kleren en schoenen nodig. Nu heb ik dus eigenlijk alleen schoenen die of ongeschikt zijn of ik wil ze graag nog mooi houden. Weet iemand dus een winkel waar je heel goedkoop schoenen kunt vinden? (voor 5 euro bijvoorbeeld.)

Wat voor schoenen moet je? Zou gewoon van die simpele neppe vans achtige dingen kopen bij de action ofzo.

Bristol, scapino denk ik! En Primark trouwens ook

Bij de scapino nepallstars voor 'n tientje halen?

Als je gewone All-stars hebt zou je die ook kunnen dragen, die zou je er na gewoon uit kunnen wassen…

Dit zou ik ook doen!

Scapino, Action, Bristol, Shoe-outlet!

Bij de primark kun je voor 4 euro al hele leuke schoenen halen !

Die schoenen van de primark zijn niet stevig genoeg voor een survival iets denk ik. Je kan beter van die nep allstars halen bij de scapino of de bristol (:

Zou je dat nou wel doen? Bij survival ga je waarschijnlijk heel veel lopen, met goedkope schoenen heb je al blaren voor je op de helft bent op je eerste dag. Ik zou investeren in een goed paar sportschoenen en die kun je al voor 20 euro vinden.

van haren, scapino, bristol… Allemaal van die goedkope schoenen shizzle. Zat keuze

Dit wilde ik dus ook zeggen. :'D

schoenenreus, bristol, scapino

Dit. Ik heb toentertijd Timberlands van mijn vader geëist. En echt, die dingen waren een geschenk uit de hemel!

Ik zou wel stevige schoenen kopen. Naar mijn ervaring zijn die neppe vans van de schhoenenreus echt bagger. Heb ze zelf ook gebruikt voor zoiets, maar die van mij gingen heel snel kapot. Ik denk dat je dan aankomt op die all stars van scapino ofzo. :slightly_smiling_face:

Zeer mooie schoen, zijn echt goedkoop en koper kan zeker denken om dit te kopen.

We gaan een middagje survivallen, dus ik heb ze waarschijnlijk maar iets van 2 tot 3 uur aan :slightly_smiling_face:

Hoort in het ik zoek topic,
maar waarschijnlijk heb je toch al genoeg antwoorden nu dus(:

Ja klopt :slightly_smiling_face: Ga morgen of zaterdag even kijken :slightly_smiling_face:

Ik zoek topic inderdaad :slightly_smiling_face: