hele erge ruzie

hallo ik heb een groot probleem ik heb ruzie met mijn vriendin want ik vond het niet leuk dat zij niet iets zij over iets en toen zij ik dat ik geen vrienden meer wou zijn nu heb ik er spijt van alleen als ik sori zech dan is ze nog steeds boos en nu word
  • een sori kaart kopen
  • chocola kopen
  • het er bij laten en door gaan met mijn eigen leven want ik ga toch bijna van school af

0 stemmers

hallo ik heb een groot probleem ik heb ruzie met mijn vriendin want ik vond het niet leuk dat zij niet iets zij over iets en toen zij ik dat ik geen vrienden meer wou zijn nu heb ik er spijt van alleen als ik sori zech dan is ze nog steeds boos en nu word ik buiten gesloten door haar en ze was mijn bff

Dafuq

^^

Oké even een rijtje maken in m;n hoofd want ik snap hier niks van :’)

Je hebt een groot probleem.
Je hebt ruzie met je vriendin, omdat zij iets heeft gezegd over iets wat je niet leuk vond. En toen zei je tegen haar van ‘‘omg ik wil geen vriendinnen zijn!1!!’’
En nu heb je daar spijt van en word je buitengesloten.

Gewoon naar haar toegaan en sorry zeggen tegen haar. Als ze een echte vriendin is zal ze het begrijpen en het goed maken.
En anders moet je een nieuwe vriendin zoeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sori = Sorry
Zei = als je iets zegt
Zij = als in een meisje

Zech = zeg

ahahahahah ily

sori kaart ftw

Ik zou sori zechen dat vint zei vast goet

Je gaat bijna van school af? Ik neem aan dat je de basisschool bedoelt? :flushed:
OT: Gewoon sorry zeggen.

Als je het doet schrijf ik dan tenminste goed: ick.

en omg het is speid niet spijt :$:$

koop een sori kaard en schrijf er yolo op, dan hebt je swek

whaha.

laat het een dagje rusten en zeg morgen dat het je spijt

spelfouten kunnen gebeuren , zeker als je op de basisschool nog zit. (neem ik aan)

Hahahahahah, swek, ik plas in m’n broek zo.