Hele erge ruzie in familie

Hee girls
Ik wil even wat kwijt
Bij mij thuis is er niet veel ruzie maar als dat er is, is er erge ruzie. Vandaag was het dan zover mijn vader en zus kregen ruzie om iets stoms mijn vader werd weer eens agresief ( het is net een bom die snel kan ontploffen) en begon haar te intimideren en te slaan en schoppen ( hij heeft haar ook een keer van dentrsp af geduwd en mij een keer van een stoel afgeschopt ) hij drinkt niet maar hij spoort gewoon echt niet maar toch geef ik mijn vader in deze ruzie gelijk mijn zus scheldt alleen maar met kanker en zegt de kwetsendste dingen die je kan zeggen. Maar goed terug naar het begin. Mijn moeder begon zich ze mengen en de ruzie werd erger en ik zat er weer tussen. Mijn vader is nu al best lang weg en mijn zus en moeder maken nog steeds ruzie. Praten met mijn ouders over problemen heb ik nooit gekund huilen in het bij zijn van mijn ouders durf ik niet ik weet niet waarom maar ik heb nooit hoed met ze op kunnen schieten. Maar dit wou ok even kwijt. Gekwetst meisje (14)

Als je wilt dat deze ruzies ophouden (en dat denk ik wel) zou je echt met ze moeten praten denk ik…

Toch proberen te praten met ze… misschien is er een familielid die je kan vragen om je erbij te helpen? Dan blijft je vader misschien ook wat rustiger. Slaan en schoppen kan echt niet, dat is gewoon mishandeling. Anders een vertrouwenspersoon op school benaderen? Heel veel succes!