Hele erge pijn

Maandag had ik mijn knieën een beetje gekneusd, maar ze deden al niet meer zoveel pijn dus deed ik mee met mijn vriendin en haar zusje na schooltijd.
Maar er waren dus ook van die kleine kinderen die mij al kende, want ik heb wel eens gezegd dat een zo’n jongen van die lieve krullen had.

Toen gingen wij dus tafelen en ging ik ook rennen maar dat ging niet echt zo makkelijk, dus in dat spel rende ik niet zo heel hard. En na een tijdje sloeg ik die bal maar net op tijd weg, maar deden mijn knieën raar en ging ik door mijn voet heen en rende precies daarna zo’n kind op me af waardoor mijn voet weer dubbel ging…

En nu heb ik echt hele erge pijn, maar ik durf nou niet echt te zeggen: mam het lijkt me beter om even naar de dokter te gaan…
Wat moet ik doen? Ik heb al gevoeld en het doet heel erg pijn als ik boven op druk, bij mijn teennagel er tegen aan zegmaar en onder doet het ook pijn.

Dat klinkt alsof het best wel eens gebroken kan zijn.
Waarom durf je niet aan je moeder/vader te vragen of ze even met je naar de huisartsenpost/eerste hulp gaan? Het lijkt mij namelijk wel verstandig om even te gaan.

Mijn moeder is boos op mijn huisarts, omdat hij zulke rare vragen stelde afgelopen maandag (ik had blauwe plekken en hij ging er meteen van uit dat het door mishandeling kwam, dus hij stelde vragen zoals: hoe kom je daar nou aan? dat zijn rare plekken voor blauwe plekken!) en ze zoekt nu een nieuwe. Maar ik durf ook niet gelijk naar het ziekenhuis te gaan… want ik heb heel vaak iets en dat komt zo dom over.

Doet het niet pijn bij je enkel?
Ik heb namelijk een gescheurde enkelband en heb daar dus nu toevallig echt veel verstand van haha

Je komt dan niet dom over hoor. Liever te vroeg en te vaak naar de dokter geweest dan te weinig. Als je gaat dan weet je zeker dat alles goed is ipv het misschien alleen maar erger te maken.

Ja alleen twee dingen in één week…

@leowietje, nee echt bij mijn teen zelf en bij dat bot zegmaar. De zijkant.

Hmmm is er niet iemand op je school die er een beetje verstand van heeft?
Misschien een gymleraar ofso die hebben ehbo gehad toch (A)

Dan zeg je niet tegen je moeder dat je naar de huisarts gaat en dan maak je een afspraak zonder dat zij het weet? De huisarts heeft een geheimhoudingsplicht. Misschien vanavond zeggen en dan kunnen je ouders de huisartsenpost bellen en dan kunnen die misschien advies geven? Sterkte in ieder geval :slightly_smiling_face:

Mijn lerares die ik vrijwel morgen de hele dag heb die neemt me niet serieus. (:

Wat kan jou het schelen wat de dokter denkt.
Als je heel erge pijn hebt moet je daar gewoon heen.

Ja, ik weet het… nou doet het wel al minder pijn. Misschien is hij ook echt overbelast, ik wacht nog even tot morgen.

Je kunt anders ook gewoon naar een andere dokter gaan dan je eigen hoor, gewoon bij de huisartsenpraktijk even vragen :slightly_smiling_face: