Hele erge buikpijn

Hay mensjes,
Ik ben net wakker geworden, en ik heb hele erge buikpijn/krampen in mijn onderbuik. Soms stopt het en dan komt het ineens heel erg terug! Ben ik ongesteld aan het worden of heb ik gewoon buikgriep of zoiets?
Alvast bedankt

Dat heb ik ook altijd als ik ongesteld ben.

Ongesteld denk ik.

Okee, miss hele domme vraag, maar hoe lang gaat dit nog door?

Verschilt per persoon

Ik heb dit dus ook, alleen bij mij is het niet vanwege ongesteld worden (dat word ik namelijk al een half jaar niet meer…).

Verschilt per persoon. Maar als ik ongesteld ben, heb ik ongeveer wel 2 dagen last van m’n buik. Anders moet je even een kruik proberen, dat helpt meestal wel.

Het kan van alles zijn. Je kunt ongesteld worden, je kunt ook buikgriep krijgen, of gewoon last hebben van je darmen, of nog weer iets anders. Als je er echt last van hebt, zou ik even paracetamol nemen.

Dit.

Waar in je buik doet het zeer?

Iets onder mijn navel

Dan kunnen het best menstruatiepijnen zijn. Heb je feminax in huis? En anders even paracetamol. Als het echt ondraagbaar wordt kun je de huisartsenpost bellen, maar ik zou het gewoon even afwachten. Zoiets duurt bij mij altijd 2-3 dagen.

Rechts onder/naast je navel? Want dan zou het een beginnende blinde darm ontsteking kunnen zijn

Nee, gewoon eronder

misschien heb je een beetje last van verstopping in je darmen ofzo…
Of je moet ongesteld worden dat kan ook.

Als het echt menstruatiepijn is is het andere pijn dan je normaal hebt (darmkramp bedoel ik dan). Ik herken het in ieder geval altijd meteen.
Ik zou het even afwachten en als het echt niet te houden is paracetamol/aleve feminax nemen. Bij voorkeur die laatste, werkt altijd beter (:.

Waarschijnlijk word je dan ongesteld, heb ik ook altijd

Dat had ik vanochtend ook. Ik ben dus net ongesteld geworden. Ik heb Aleve Feminax (of hoe je het ook schrijft) ingenomen en toen was het voorbij