Hoi, ik heb dus best dikke benen. Er zit juist amper vet maar juist heel veel spier, en ik heb al hele korte benen. Misschien komt het doordat ik vroeger 3 jaar heb gedanst, maar dan kunnen ze echt niet al zo gespierd zijn, en binnen 2 minuten fiets ik al naar school dus daar ligt het ook niet aan. Kan ik er iets tegen doen zodat ze minder dik zijn door de spieren?
Ben ik ook naar op zoek, maar bij mij komt het echt door naar school fietsen dus als dat voorbij is gaat het sowieso weg ;c Maar vind het echt heel lelijk, ik heb ook korte beentjes en ik heb echt enorme kuiten en zo’n blok op mn bovenbeen. Mensen denken hierdoor juist dat ik dik ben :’)
Ik heb t heel erg, maar ja, je kan er niks aan doen!
Als je leniger word met je benen rek je ze een beetje op. Doen dansers ook die hebben hele sterke beenspieren maar omdat ze ze ook goed rekken blijven de spieren dunner.
Mijn benen zijn echt enorm, maar dat is voornamelijk spieren ja. Heb het al sinds mijn geboorte, en mijn vader heeft het ook. Gewoon mega dikke bovenbenen. Vind het echt vreselijk maar de kans dat het verandert is niet erg groot.
Dat is genetisch bepaald, vrees ik. Tenzij je intensieve sporten zoals tennis of wielrennen doet.
Ik heb ook best wel dikke bovenbenen ( ook spieren ), maarjaa het staat vrouwelijk toch