Hele brede heupen, maar smal voor de rest

Ik vroeg mij af of hier nog meiden zijn met brede heupen en een smal lichaam. Ik heb best een rare lichaamsvorm :’) Mijn heupen steken echt ver uit. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die dit ook heeft. En hebben jullie misschien sporttips om mijn lichaam wat meer in verhouding te krijgen?

Ik vind dat juist mooi :flushed: heb het ook

^ oh lotgenoot, haha goed dat jij het mooi vindt! Het stoort mij vooral aan mijn achterkant, ik heb zelfs een beetje lovehandles wat er raar uitziet aangezien ik echt wel slank ben. Net of al mijn vet rechtstreeks naar mijn heupen gaat bleh.

Bedoel je brede heupen, of brede heupen door vet? Wat een brede heupen kun je niets doen, dat is gewoon je bouw.

Ik zeg altijd maar zo: ach, het zijn zware botten.

Waarschijnlijk ben je peervormig. Klinkt wat raar, maar dit is gewoon je lichaamsbouw. Ook met sporten zul je die vorm aanhouden.

Ik denk dat het wel mijn botten zijn vooral helaas, het stoort mij vooral dat ik een extra kromming heb net boven mijn dijbeen :’) ziet er heel raar uit langs achter…

Daar is niks aan te doen denk ik zo

Wow je bent best wel slank ja. Misschien dat als je wat meer eet dat je lichaam dan wat meer in verhouding komt ?

Dit heb ik ook, ik vind het verschrikkelijk! Ik kan afvallen wat ik wil, maar daardoor valt niet ‘‘zwemband’’ alleen maar meer op. Het loopt bij mij ook helemaal niet mooi vloeiend door, maar net als bij jou: slank, bobbel, slank. Geen tips dus :frowning_face:

Oh, ik had het me even anders ingebeeld dan die foto. Laat mijn reactie dus maar.

Ohja, het is erg zichtbaar inderdaad. Maar ook je bouw dus daar kun je verder niets aan doen. Je bent wel erg slank dus je zou eens langs een diëtiste kunnen gaan voor een ander voedingsplan. Daar heb ik verder niet zoveel verstand van hoor, maar misschien dat als je wat aankomt, dat het dan wat meer in proportie komt.

Er is nu trouwens net nog een topic, ‘‘last van een hip dip’’, denk dat dat het is? Ik stoor me er in ieder geval aan, maar valt dus niks aan te veranderen helaas…

Oh ja! Dankjewel. Jammer dat er niets aan te doen is…

Ik heb dat ook een beetje, is niks aan te doen. Behalve kleding dragen waardoor het minder opvalt natuurlijk ;p

Ik denk dat het eerder aan het de rest van je lichaam ligt dan aan je heupen, ik denk als je wat aankomt dat het dan meer in verhouding komt. Maar dat moet je natuurlijk zelf willen.

Aankomen is bijna onmogelijk voor mij dus dat gaat 'm niet worden denk ik.

Dit wilde ik in de eerste instantie ook opschrijven hier. Maar toen dacht ik: als ze aankomt, dan worden haar heupen waarschijnlijk ook breder?

ben jij dat in de foto?
want ik vind jouw heupen echt niet breed hoor gewoon normaal
want je schouders zijn gelijk aan je heupen of je schouders zelfs breder dan je heupen
kenmerk van peervormig is smallere schouders dan heupen
iemand met best brede heupen zoals ik is de schouder en heup verhouding niet gelijk en ik heb dit ook ben niet dun gewoon normaal maar als ik aankom kom ik bijna echt alleen op de heupen aan en word het verschil alleen maar duidelijk,misschien zit het tussen je oren?

Dit, misschien toch proberen aan te komen. Ik denk niet dat je heupen dan breder gaan worden, eerst de rest denk ik :stuck_out_tongue: En ook heb je kans dat je lichaam alsnog een beetje verandert naarmate je ouder wordt.