Helden

Hoihoi!

Ik moet voor ckv een soort van klein verslagje maken over helden.
Dus ik vroeg me af: wie vinden jullie een held? en wat maakt iemand een held? en waarom?

Tja. Wie vind jij een held?

Nou, ik vind iemand een held als die je uit de brand helpt (niet letterlijk…)!

Als iemand je helpt met iets waar iedereen voor wegloopt. Maar diegene blijft om je te helpen. Dan ben je voor mij echt een held.

Een held is, voor mij dan, iemand die iets doet voor iemand anders en dat helemaal niet had moeten doen. En dat ‘ding’ kost wel wat moeite, durf,…
Bv: ik ken iemand en op zn werk werd een jongen van 16 gepest door de andere werknemers die ouder waren (in de 20) Ze lieten zijn banden van de fiets leeglopen En toen is die ene persoon die ik ken, die veel kleiner van lengte is, dan tegen die 7 anderen gaan zeggen dat ze NU de banden moesten vervangen. En ze hebben het gedaan. Dat is een held. Tenzij je echt supergrote heldendaden bedoelt :stuck_out_tongue:

Dankjewel! Ja hier ben ik het ook heel erg mee eens!
Ik heb zelf ook een aantal helden en ideeen erbij maar wilde graag nog mat meer ideeen.
Heeft er iemand ook echt een held? bijv. Nelson Mandela of iets in die richting.

Niet echt een held, maar wel veel idolen waar ik tegen opkijk !

Louis Pasteur

Kurt Cobain

Naar mijn mening is een held iemand als die een ander helpt in een beangstigende/noodlottige situatie.

ik heb geen held. als ik iemand moet noemen toch wel mijn moeder.

Zinloos - Baas B
Bedoel je dat soort helden?

Dat hebben wij vorig jaar moeten doen.
je moet gewoon iemand kiezen die je erg waardeert, bijvoorbeeld als je van zingen houd en graag beroemd wil worden kies je een goede zangeres omdat jij graag hetzelfde wil bereiken ofzo. ik zeg maar wat :’)

Iemand die zijn eigen belangen opzij zet voor een ander, dat vind ik een held.

upje!

Slotje! ik heb mijn opdracht ingeleverd