Hel pijnlijke voet.

Hey mensen,
IK ben afgelopen woensdag omgezwikt met mijn voet. nu doet de zijkant/het bot van mijn voet waar de kleine teen zit superveel pijn en kan niet meer lopen en is helemaal dik. ik ga morgen naar de dokter maar zou mijn voet gebroken kunnen zijn?

x

Ja, zou kunnen. Maar wij kunnen natuurlijk ook geen dokters. :’)

Zolang je je voet kunt bewegen is hij niet gebroken dacht ik, sterkte met je voet!

ja dat is het hem dus ik kan hem een beetje bewegen maar dat doet superveel pijn en ik kan zelf mijn dekbed er niet opleggen omdat dat super veel pijn doet

Zitten er blauwe/paarse vlekken op? En dan vooral vanaf je tenen tot je enkel?
Want dan zou het kunnen zijn dat er een scheur in je enkelbanden zit.
Als je echt echt niet erop kan lopen (en het bewegen van je voet is pijnlijk) dan zou hij wel gebroken kunnen zijn.

Ga sowieso even naar de huisarts. Die kan je eventueel doorverwijzen. :slightly_smiling_face:

dankje ik ga morgen ook na school naar de huisarts

Wij zijn natuurlijk geen dokters. Wauw wat een flop spelfout.

Dokter! :slightly_smiling_face: mss zelfs even bellen naar de huisartsenpost nu, want zoveel pijn dat je dekbed zelfs erge pijn doet is wel heel vervelend!

Wat je wel kunt doen is koelen… Dat is even er enige wat je kunt doen en morgen naar de huisarts

Super bedankt voor jullie tips! ik ben naar de dokter geweest en ben net van het ziekenhuis en er zat een scheurtje is dus gips

x