Hekel aan zusje.

Ik heb zo een ontzettende hekel aan mijn zusje.
Soms kan ik haar echt niet uitstaan gewoon, Ik kan me geen moment bedenken dat ik echt van haar hou.
Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar soms doet ze echt zó stom… Ik denk dan echt; Val dood ofzo.
Bijv. de Laptop: We spreken af om het half uur Ja:hoedom
En dan komt ze echt zo mijn kamer binnen, Pakt ze de laptop af.
Dus ik zo: ‘Kan je niet kloppen ofzo’ (moet ik altijd bij haar.)
dan loopt ze weer weg…
Na het halfuur ben ik, dan klapt ze de laptop dicht, dan vraag ik ‘Waarom klap je het dicht?!’ (want dan moet ‘t weer opnieuw en duurt het lang) dan zegt ze zo overdreven; "OEPS’’ Met zo een lachje. en schreeuwt ze ook als ik naar binnen kom ‘JE MAG NIET IN MIJN KAMER KOMEN’
En ze heeft echt van die 2 mega voortanden, het ziet er echt niet uit. Oke,beetje gemeen,
Als mijn moeder bijv in mijn kamer is voor een reden, komt ze zomaar binnen dan zeg ik : ‘Je moet eerst KLLOPPPENNNNN’ dan zegt ze: ‘Jij kwam ook zomaar bij mij binnen!’
Echt, UURGGHH. En dit is maar een klein voorbeeldje
Ze doet ook zo schijnheilig bij m’n ouders. als me Pa voetbal kijkt zegt ze echt zo van: ‘Papa, welke team is de blauwe kleur?’ <_<
Of aan mijn moeder: ‘Moet ik helpen met afdrogen?’
Maar ze weet dat mijn moeder sowieso gaat zeggen: ‘Nee, hoor schatje.’
Of als ik iets lekkers voor mezelf pak, gaat ze gelijk de hele bak pakken, en vraagt ze zogenaamd; ‘Wil iemand iets lekkers.’ Dan is het echt zo van dat ik alleen aan mezelf denk ofzo. vaak word ik echt zó boos dat ik haar een duw geef. dan gaat mijn moeder gelijk dreigen met dat ik geen zakgeld krijg, of dat ik de hele dag niet op de laptop mag :rage: dan komt ze met zo een scheinheilig glimlach…
Oja, ze is echt héél gierig. soms gaat ze de laatste pakje chips of kitkat verstoppen… dan vraag ik zo; ‘Is er nog kitkat’ b.v, dan zegt ze ‘Nee, het is op’
komt ze later express zuigend op een kitkat mijn kamer binnen.
Als we in de zelfde ruimte zijn, bijv. huiskamer (ben ik tegenwoordig nooit meer, alleen maar om haar te vermijden) dan gaat ze express die ***geluidjes maken, echt die ik haat. Smakken, heel hard neurieën, soms pakt ze een nagelknipper en knipt ze haar nagels, wat ik echt zó haat. dan zeg ik wat en dan zeggen me ouders dat ik niet moet zeuren. :woman_facepalming:
Maar, het ergste is dat ze er gewoon alles voor doet om mij dwars te zitten.
Het klinkt heel kinderachtig, maar soms doen mijn ouders gewoon zo lullig tegen mij door haar, soms is het echt zo frustrerend dat ik moet huilen, voor de domste dingen alleen al. Het gaat mij niet echt héél erg om de dingen, dat ook wel. Maar ze bereikt er echt veel mee. Soms moet ik echt huilen, in mijn kamer. Dan komt ze zogenaam naar de zolder om iets te pakken, terwijl ze me gewoon wil horen huilen. echt kut vind ik het eigenlijk… het gebeurt elke dag.
van binnen wil ik echt gewoon dat we vrienden zijn, net zoals ik heel veel zusjes zie.

hmm dat is idd een kut situatie
ik denk dat je met zijn allen eens goet moet praten over wat je zusje doet en je het echt niet vindt kunnen en anders op school hulp zoeken?

edit: faal

Mens erger je niet.

Als ze ziet dat het je niets doet, vindt ze het ook niet meer leuk.
Het ligt namelijk niet alleen aan haar. Ook aan jouw.

Omg, dit is precies hoe mijn oudere zus is. Jezus wij hebben echt veel dingen gemeen. Ik haat ook nagel knip geluiden en smakken!

Tegenwoordig doe ik mijn kamer op slot als ik weg ga aangezien zij bij mij mijn make-up pakt en zegt dat het van haar is als ik het terug pak…

Ik wens je heel veel sterkte!

-Kill her-

Hmm nee ik weet niet, gelukkig is ze mijn zusje niet, ik zou echt aggressief worden en haar kamer helemaal verprutsen, haar spullen verkopen op school, cola in haar tas, vechten, en natuurlijk “:open_mouth: Ze wilde de fles cola meenemen in haar tas, kijk het daar!”

:smiling_imp:

mijn broer is dezelfde :’)
enkel uit om je te pesten ._.;
bleh

Hhahahaah die is wel goed.
Ik heb laatst ook de neiging gehad haar make-up stuk te maken, maar deed het niet… & toen ik de dag erna tussen mijn oogschaduw keek had ze een potje in mijn make-up geschud… & ze leende laatst mijn make-up kwam ze terug zonder make-up… :cowboy_hat_face:

Pff, irritant zeg xD
Naja, ik zou maar proberen de oudste en wijste te zijn en me er niet teveel aan te storen, want zij is nu eenmaal jonger en jongere meisjes/jongens kunnen nogal schijnheilig & gemeen zijn. Kan een kwestie zijn van competitie; zo te horen heerst dat erg tussen jullie. Zij doet schijnheilig omdat ze goed over wil komen bij je ouders en jij kan dat (terecht) niet hebben…

Ik weet ook niet hoe je dit op kunt lossen want ik heb precies hetzelfde gehad met mijn zussen. Nu zijn we ouder dus nu is het wel weg…
Maar ik kan je verder niet helpen,
succes!

@ DeRozeAnus
Mwhaha, maar, ik denk niet dat ik me tot haar niveau ga verlagen xd Komen me ouders weer weetje.

En btw, Laatst leende ze mijn Haaknaald (van 5 euro ofzo xd)
En later zeg ik: Ik wil mijn haaknaald terug.
‘Ik heb hem niet’
Potlood geleend:
‘Ik heb hem niet’
Liniaal geleend:
‘Ik heb hem niet!’

Echt fucking erg. sorry.
Maar, nu wil ik haar niets meer lenen, MOET het van mijn ouders.
Ik heb dit dus al tegen mijn ouders gezegt, over de haaknaald.
Ik kreeg niet eens een antwoord.
Echt, FuCK ThaT, FUCK THATT :cowboy_hat_face: :rage: :last_quarter_moon_with_face: :woman_facepalming: :cry:

[i]Zusjes !!
Ik heb er drie :woman_facepalming:

En met een heb ik ook echt standaard gedoe.
Heb ook echt dat ik haar heel lang heb gehaat en totaal een gevoel er voor had. Maar na heel wat jaartjes leer je wel met jaar omgaan :grin: Maar daarvoor zou ik haar gewoon negeren en helemaal geen energie er aan verspillen. Wordt je alleen maar gek van x-x’[/i]

FUCKING, FREAKING, FUCKKKK THATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
FUCKKKKKKKK FUCKKKK YOUUUU :fu:

Sorry, moest er écht ff uit. :crazy_face:
Maar dit zeg ik vaak als ze net de deur uitloopt.
Oh, en als ze het hoort ben ik de lul want dan komt me pa later weer heel boos mijn kamer in.
Zonder te kloppen inderdaad.

Schijt aan je ouders dan? Sorry hoor maar in deze situatie móet je je wel verlagen naar haar niveau(althans, ik wel laughing7 ) Doe gewoon net zo irritant terug, ruïneer háár, doe schijnheilig tegen jou ouders etc.

Ik kan me ook nooit inhouden xD
Ik ga dan met dingen gooien.

Maar PandaBil, jouw naam en avatar zijn echt GENIAAL!

OMG hoe erg kun je je aanstellen. Sorry hoor zo zijn alle zussen/broers broes en zussen tegen elkaar.

en ik moet zeggen dat je gewoon heel erg over je heen laat lopen door der, hallo je hebt een mond zeg het der als je het je stoort.

edit: nog grotere faal :’)

[quote author=NTFO link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470]#msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470] date=1260299470]#msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470]#msg

Noh, als mijn vader boos is :S
qtank.gif

[quote author=NTFO link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470]#msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470] date=1260299470]#msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg[quote author=MartinMorero link=topic=140634.msg4370363#msg4370363 date=1260299470]#msg

Ja, Ik zeg natuurlijk iets terug… Maar dan worden me ouders boos.
‘ze is nog klein’

En ik stel me niet aan, Mag ik ook ff niet vertellen wat me dwars zit :zipper_mouth_face:

Gaat allemaal vanzelf over als jullie ouder zijn.
Later lach je er om.

Ik vind jou echt gewoon super kinderachtig.
Hoe oud ben je eigenlijk?

Hoe oud is oud? :anguished:?