Hekel aan vriendin

Nouja, hekel is een groot woord, maar soms had ik liever gewild dat ik haar niet kende. Ze moet iedereen kennen, en daar word ik zooo ziek van. Haar eigendunk is ook best wel hoog en ze word kei snel boos. Wacht ik zal hier een kort msn gesprekje plaatsen:

Ik:
ikgaaaa. later kater <3
Zij:
DOEI <3333333 iloveyousomuch
Ik:
like U
Zij:
zo dat straalt er van af
Ik:
allemaal love plaatjes zo goed?
Zij:
ja, doei.

Ja dikke lul. Kijk dat is nog niet eens het ergste gesprek. En op school ook, als iemand ook door haar heen praat begint ze gelijk HOU JE BEK te schreeuwen enzo. Pffff.

Sorry dit moest ik even kwijt ¬

dat snap ik , zou dr ook gek van worden

Ik ken het…
sorry ik kan je niet helpen, ik zit in precies zo’n situatie dus ik weet
ook niet echt wat ik moet doen
maar succes.

lekkere vriendin ='D

lijkt me redelijk irritant, maar praat er maar gewoon over met haar.

pc tripte een beetje :drama:

jah echt ken ik ugh -__-’ , misschien moet je een beetje meer ‘afstand’ van haar houde,. heb ik ook gedaan ,en het heeft echt geholpen =)

Tsja, ik kan zeggen dat het onzekerheid van haar kant is. Meiden die vaak schreeuwen of een grote mond hebben zijn zo onzeker, dat ze het daarmee willen verbergen.
Daarbij zou ik 't even aankijken of haar gedrag zo blijft, want je maakt jezelf er ook niet vrolijker mee.
Anders gewoon als ‘vriendinnen’ zeggen dat haar gedrag je opvalt, waarom ze soms zo schreeuwt en of ze misschien wel ergens mee zit.

En tsja, ik had 't ook met een vriendin toen we een jaar of 14/15 waren. Zij ging de totaal andere kant op dan ik en ik heb haar laten gaan en ben met andere meiden omgegaan. Zit nu weer in 't zelfde schuitje al gaat dat nog niet zo extreem. Maar ja, het is kiezen of delen.

Zeg dat ze er mee moet ophouden of hou afstand

Waarom ben je vriendin met haar als je een “hekel” aan haar hebt?

Misschien moet je eens met haar gaan praten over haar gedrag.
En anders wat afstand van haar houden.

Omdat ze niet áltijd zo is, ze kan ook heel aardig zijn. Want als dat niet zo zou zijn, dan zou ik helemaal niet meer met haar omgaan.