Hekel aan schoonouders

Ik heb echt een hekel aan mijn schoonouders. Ze geven mij nooit een welkom gevoel, soms zeggen ze ook gewoon letterlijk dat ik niet welkom ben dat weekend. Ze behandelen me als visite, zelfs na 1.5 jaar relatie. Staan ook nooit voor me klaar, niet eens voor hun eigen zoon. Schoonvader liegt en bedriegt en schoonmoeder is in eigen ogen heilige maria. Dit terwijl mijn ouders alles voor mijn vriend doen. Nu wil mn vriend graag bij zijn ouders afspreken dit weekend. Kan daar nu al zooo tegen op kijken. Hij woont op kamers door de week btw en ik nog thuis. Iemand ervaring of tips?

Gelukkig heb je geen relatie met hen en hoef je ze niet elke keer te zien als je bij je vriend bent. Gewoon erheen gaan, beleefd zijn en het uitzingen tot je weer weggaat. Het is ook niet leuk voor jouw vriend als jij weigert die kant op te gaan

Doe ik elk geval je best! Help mee met de tafel afruimen etc. zodat ze nooit iets negatiefs over je kunnen zeggen. Snap dat het rot is. Heb je al aan je vriend gevraagd of hij misschien weet waardoor het kan komen? Slechte indruk van je gehad? Of zijn ze gewoon negatieve mensen…

Heb je hier weleens met je vriend over gepraat? Ik zou ook gewoon mijn pokerface opzetten en het uitzitten, het is niet leuk maar inderdaad: je hebt geen relatie met hen.