Hekel aan school

Hee

Ik heb echt een hekel aan school. Het is niet zo dat ik een vervelende school hebt ofzo, en met m’n vriendinnen is het vaak gezellig, maar toch zie ik op zondagavond zo op tegen de volgende dag. Ik zit echt de weken af te tellen voordat het vakantie is en de vakanties gaan zo snel voorbij. En ik kan heel vaak de energie echt niet op brengen om huiswerk te maken…
Wie heeft dit ook of heeft wat opbeurende tips?

( sorry als dit heel erg klagerig en zeurderig klinkt :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik moest het ff kwijt

Ik weet niet wat je er zo precies zo vervelend aan vind…
Als leraren irritant zijn, moet er maar mee leven (of er iets van zeggen)

Wij hebben dat ook heel erg, Iedereen uit onze klas; Ooh leuk, ik heb school gemist. Maar wij missen het echt niet. Ik zelf stop er nu het liefst mee. Ecbt zo irritant als iedereen zo gemotiveerd is en je er zelf zo’n pest hekel aan hebt. School is gewoon kut. En wij snappen dat andere kinderen er niet heen kunne enzo, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.

That’s life just deal with it. En als het mag van je ouders stop je toch met school en ga je lekker werken. D rest van je leven achter de kassa bij de appie!!!

Ik zie ook altijd erg tegen school op, weer veel leren. Dat vind ik echt erg. Ik denk gewoon aan de zomer, en je hoeft nog maar even naar school en dan is het al zomer =) dat idee houdt mij wel op de been =P

Ik vind het juist helemaal niet stom :stuck_out_tongue: Het huiswerk enzo miss wel, maar het is altijd heel gezellig in de klas en op school. Ik denk juist dat ik me in de zomervakantie heel erg ga vervelen…

En het klinkt helemaal niet klagerig of zeurderig hoor :wink: Denk aan de zomervakantie dan ben je er weer even van verlost…

Nee ik heb het zelfde… school is gewoon dodelijk, maargoed je moet er toch heen als je wat wilt bereiken… Dus gewoon zorgen dat je wel goed leert voor je toetsen… en bedenk waar je het voor doet :wink:

Ik vind school juist wel leuk =) Altijd vet gezellig =D
Maar indd… Het huiswerk en de toetsen enzow is echt shit :bored: Mjaa… Het hoort er (helaas) bij…

Én het vroeg opstaan! Das ook shit :stuck_out_tongue:

School lijkt nu wel vervelend maar kijk naar later, als je geen diploma hebt kan je je hele leven slechtbetaalde rotbaantjes gaan doen. Zet even door, weet niet hoeveel jaar je nog moet, en hou je eigen toekomst in beeld, Je doet het voor jezelf!

ik heb ook een hele erge hekel aan school
als ik nu eraan denk dat ik morgen school heb kan ik zo wel gaan huilen haha
maar ik maak mn huiswerk altijd wel, zo krijg ik geen problemen =)

,xx

ik heb nu ook echt een hekel aan school, maar ik leef gewoon met de dag…
als ik dan terug blader in mn agenda denk ik: wow gaat best snel
& we moeten nog maar 2 maandjes ofzo naar school. dus valt wel mee tog ?
gewoon doorzetten :wink:

ja ik kijk er meestal ook tegen op… zit liever op de bank thuis tv te kijken… maar goed je moet er gwn naar toe en soms valt school ook wel weer mee en gelukkig hoef k niet zo vaak tot heel laat op school zitten.

ik vind het vroege opstaan en huiswerk niet echt leuk. Maar heb ook wel eenshet eerste uur vrij en heb ookniet echt heel veel huiswerk dus ik vind het wel te doen zo.
En je ziet je vriendinnen weer, da’s heel fijn!
En ja, vakantie vind ik heerlijk, maar na een aantal wéken begin ik me toch wel te vervelen. ‘Kon ik maar weer naar school…’ zeg ik dan xD

julie mogen naar huis zeker als de leraar er niet is?
Van ons (Belgie) is dat niet zo, wij hebben dan studie. Ik heb iedere dag les van 8.25 tot 16.25, met middagpauze en 2 speeltijden.

speeltijden??

Rond 10u en 15u wordt er een kwartiertje of tien minuten pauze gegeven in België tijdens de lesuren. Is zelfs wettelijk bepaald. Middagpauze moet minimum 50 minuten duren.

't einde is nu (gelukkig) in zicht
werd wel eens tijd
per dag vind ik 't echt vermoeiend
vroeg opstaan, veel uur, saaaaie lessen
maar het jaar is wel snel omgegaan als ik er zo op terugkijk
ksta er wel niet zo goed voor
de komende 3 weken moet ik echt m’n best gaan doen
want blijven zitten wil ik echt niet
kzie er helemaal tegenop
maar als ik later m’n papiertje heb
dan weet ik zeker dat ik hartstikke blij ben
(met m’n hopelijk leuke baan)
xxx

Ik vind school niet zo erg…
Alleen het hw is irritant. x]

ik vind school niet zo een ramp, leuke klas, leive vriendinnen en de lessen vallen wel mee, de strenge leraren zijn wel aardig, en de niet-strengen die geen orde kunnen houden, dat is gewoon grappig xd elke 10 minute iemand die eruit wordt gestuurt:P… maarja dat van dat huiswerk ken ik wel, ik heb pfeiffer en na een dag school heb ik misschien nog wel energie om te msnén en hier of het forum enzo te zitten, maar voor echt huiswerk en goed nadenken heb ik echt te weinig energie… hoop dat ik in de zomervakniet beetje beter wordt(ik heb al 10 maanden pfeiffer)