heinwee naar vriendje

Sinds kort heb ik een vriend, en nu is het zo dat hij best wel ver van me vandaan woont. Maar sinds een maar weken geleden heb ik inorm veel last van heinwee naar men vriend toe, omdat ik hem niet zo vaak zie. We praaten wel veel via app en skype maar toch heb ik nog onzettend veel last van heinwee.
Pls tips hoe ik de heinwee naar me vriend minder kan hebben, want word er helemaal depri van. En zou heel graag willen dat ik minder heinwee naar men vriend toe heb want hoe het nu loopt is ook niet echt heel erg goed voor onze relatie.
alvast bedankt voor de tips,
xx

Ik kan me wel inleven in je, zelf heb ik ook een vriend die verweg woont en dus niet even langs kan wippe. Maar van heimwee heb ik niet zo heel veel last omdat ik weet dat hij het ook leuk heeft zonder me met zn vrienden ens en dat heb ik ook. Je houd gewoon je vrienden en andere bezigheden naast je relatie, soort afleiding om hem niet te missen. En sykpe bellen en appe helpt wel om even bij hem te zijn maar je kan hem daardoor ook juist meer gaan missen. Als je afspreekt wanneer je elkaar ziet een tijdje van te oren kun je daar een beetje na toe leven en als je elkaar minder vaak ziet is jet samen zijn ook iets specialer. Ik hoop dat je hiwr iets aan hebt xx

Ik heb het ook gehad met mijn eerste vriend.
Ik was altijd chagrijnig en boos, behalve in het weekend als hij hier was.
Het is bij mij uiteindelijk over gegaan omdat ik het niet meer naar mijn zin had bij hem. Ik was toen 12.
Nu ben ik 18, bijna 3 jaar met m’n vriend.
Ik mis hem wel als hij niet hier is, maar na een tijd is die afstand niet meer zo heel erg als in het begin :grinning_face_with_smiling_eyes:

Toen ik 12 was heb ik er niet veel aan gedaan, ik wist ook niet wat.
Het is vanzelf over gegaan.

Heimwee.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.0.html