Heimwee

Hoi, ik weet niet of hier al een topic over is maar ik zet het hier

Ik ben 16 jaar en ben 6 maanden geleden een modellen carrière begonnen, ik ben in juni en juli naar Japan geweest en gewerkt, ik heb heimwee gehad maar kwam er snel over heen, toen ik terug kwam ben ik 3 weken thuis geweest en heb veel gedaan met m’n familie en vriendje, nu ben ik weer vertrokken naar taipei, Taiwan. Het probleem is dat ik hier vanaf dat ik het vliegtuig zat al heimwee had, ik ben hier nu een Week maar ik heb hartklachten, geen eetlust, buikpijn, misselijkheid, spierpijn en ben super depressief, ik ga er psychisch gewoon aan, ik kan niet uitleggen hoeveel pijn het doet om zo ver weg te zijn met mensen die je niet kent en je niet wil leren kennen, misschien is het allemaal veel te snel gegaan. Ik heb geskyped met mijn baas en afgesproken dat ik nog wat opdrachten doe en dan naar huis ga, ik wacht tot maandag op antwoord en waarschijnlijk duurt het nog een maand totdat ik thuis kom, het is beter dan 2 maanden maar toch wil ik graag sterk blijven en hier door heen komen, iemand tips ?

Wat rot, ik heb ook snel last van heimwee dus begrijp hoe je je voelt. Probeer elke dag als je opstaat een positieve mindset te hebben. Van elke dag iets leuks maken.
Ken je daar een beetje andere meiden? Misschien helpt het om daar leuke dingen mee te doen. Veel skypen met je familie helpt vast. Voor mij hielp het ook om het te relativeren. Zo van: ik doe nog een paar klussen, geniet van de plek hier en over een paar weken ben ik gewoon weer thuis. Niks aan de hand, blijf rustig. Ik had altijd de neiging om in paniek te raken. Als je de rust vindt dan heb je hopelijk ook minder last van lichamelijke klachten. Probeer er verder met mensen over te praten. Dit lucht vaak al enorm op! Maar heimwee blijft altijd lastig, hoe oud je ook bent

Up

Ik heb er geen ervaring mee, maar als je je zo verschrikkelijk voelt, vraag ik me wel af of dit geschikt werk voor je is op dit moment.