Heimwee

Hello everybody,

Ik ben 13 jaar en ga met mijn sportvereniging op vakantie naar Frankrijk, 17 dagen lang.
Ik heb er heel veel zin in, maar ben toch ook best zenuwachtig, want ik heb heimwee.
We zijn wel contstant bezig met trainen, dus ik denk niet dat ik me ga vervelen ofzo. Mijn ouders komen ook de laatste week bij mij. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer zenuwachtig ben, of dat ik geen heimwee krijg. Alle tips zijn welkom.

xxxx

Misschien iets meenemen van thuis, zoals een knuffel of een foto? Verder zou ik vooral proberen te genieten, je bent al het hele jaar thuis toch?

Ja een knuffel is wel fijn, maar mijn teamleden zijn allemaal veel ouder dan mij. Daarmee bedoel ik 15 t/m 23. Is het dan niet kinderachtig?

Nee tuurlijk is dat niet kinderachtig neem gewoon gezellig je knuffel mee ik neem die ook mee op vakantie.
Probeer gewoon zoveel mogelijk dingen te doen en niet teveel over thuis nadenken. Die 17 dagen zijn om voor je het weet.

Tuurlijk is dat niet kinderachtig! Ik ben 17 en ik kan absoluut niet zonder mijn beer, haha.

En zorg gewoon dat je dingen kunt doen als je vrije tijd hebt, zoek afleiding. Ik ben zelf 18 en heb nog steeds heimwee. Afleiding is de oplossing en als je iets leuks doet merk je; okeee, het is hier toch echt super leuk & 2 weken zijn dan zo om :wink:

Dankjullie wel!!