Heimwee op vakantie

Haai meiden
Ik ga bijna op vakantie en ik heb er TOTAAL GEEN zin in!! We gaan naar Frankrijk, en ik krijg altijd heimwee! Vooral de eerste paar dagen. Dan verlang ik gewoon naar mijn eigen omgeving, eigen bed, eigen huis, mn vriendinnen. Wie herkent dit? Hebben jullie tips voor mij om het te verminderen? Wij gaan 2 weken op vakantie …
Liefs zielepeut

Ga niet mee op vakantie en blijf thuis ?

Er met je ouders over praten?

Ik heb dit ook, gelukkig ga ik dit jaar met onze eigen boot weg maar me beste vriendin mag wel mee ;d. Maar je moet gewoon genieten van je vakantie. Als je alleen maar aan je vriendinnen gaat denken word het een kut vakantie voor je en maak lol en zoek daar vriendinnen op ?

Top idee, nee want dan krijg ik heimwee naar mijn ouders :stuck_out_tongue:
2 weken alleen thuis is ook niet alles…

gewoon genieten inderdaad, lekker zwemmen,shoppen, plaatsjs bekijken.
wat ik altijd doe is mailen met mn vriendinnen, dan houd jij hun op de hoogte van alles wat er gebeurd en andersom! dan hoef je niks te missen.
en natuurlijk vakantievrienden maken, dan wordt het ook stuk leuker

Bezig blijven en leuke dingen doen.

Mailen is wel handig inderdaad, maar ik mag nooit de laptop mee op vakantie… Maar ik KAN ze natuurlijk proberen over te halen…

?

ik heb juist het tegenovergestelde, als we weg gaan van onze camping krijg ik heimwee naar de camping enzo… Dus sorry, ik kan je helaas niet helpen.