Heimwee buitenland stage

Dus ik zit nu eigenlijk nog paar een paar dagen in spanje voor mijn buiteland stage. en ik heb echt intens veel heimwee in de paar dagen dat ik er ben heb ik eigenlijk alleen maar zitten huilen, ik heb een grote knoop in mn maag waardoor ik totaal geen eetlust meer heb en amper eet. Van de paar dagen dat ik er ben heb ik wel elke dag wat gedaan, ik ben naar het strand geweest, drankjes doen met vershillende mensen. maar toch helpt dit niet met hoe eenzaam en verloren ik me voel. ik heb nog nooit eerder last gehad van heimwee maar het enigste wat ik nu wil is naar huis. ik heb een jaar een relatie met mijn vriend en die mis ik nog het meeste. overal waar ik kom zijn verliefde koppels op vakantie wat alleen maar zout in mijn open wond gooit. het liefste ga ik gewoon naar huis lekker met mn vriend op de bank knuffelen. het vervelendste is gewoon dat ik weet dat ik nog 5 hele maanden moet wachten tot ik eindelijk weer naar huis mag. ik heb een best pittige stage voor de boeg en kijk er allemaal heel erg tegen op. is er iemand die hier ook last van heeft of heeft gehad?

Hoi,

Ik snap helemaal wat je bedoelt… maar op zulke momenten realiseer ik me dat ik nooit alleen ben, er is er altijd wel iemand die van boven over je waakt en bij je is waar je ook bent… ik ben zelf moslim en het gevoel dat god altijd en overal met je is, is gewoon fearless… :heart: Mijn uitlaatklep is dan ook het gebed, namelijk 5x per dag bidden en dan kan je alles eruit gooien wat je dwars zit of iets dat je juist heel graag wilt vragen, van alles en nog wat. :))