Heidi en Spencer willen baby voor de publiciteit.

Dit stond op Msn Vandaag:

[i]Volgens een vriend van Heidi Montag en Spencer Pratt overweegt het stel kinderen te nemen, zodat ze weer veel in de publiciteit staan. Aan In Touch Weekly vertelt hij dat Heidi, zodra alle ophef over haar plastische chirurgie verdwenen is, het nieuws naar voren wilt brengen dat ze klaar is voor een baby; Speidi Junior.

“Heidi wil een kindje. Ze weet dat ze veel aandacht zullen krijgen en dat het veel pers genereert. Ze zijn dus al een poosje bezig om zwanger te raken. Het lijkt wel of ze er alles aan doen om in de publiciteit te blijven. Ze is nog niet zwanger, maar Spencer heeft wel al een deal gesloten met een tijdschrift voor de babyfoto’s, die voor veel geld verkocht zullen worden. Alles is al uitgedacht, de zwangerschap, de geboorte en natuurlijk, de eerste babyfoto.”[/i]

Die zijn niet helemaal lekker. :crazy_face:

speidi junior ja hoor.
dat lijkt eerder op een non-alcoholische coctail hahahaaahhahaha

Ik vind ze echt zó triest he.

+1

ha-ha-ha.

ik heb zo’n hekel aan hun he…
dat is toch gewoon zielig, je gaat toch niet om zo’n reden kinderen nemen.
en der komt vast niks van terecht
moet je die video clip van der zien… echt erg.
barbie dat t is!

arme kind…

Hehehe, leuk als hun kind dat later terugleest…

‘Ja, mama en papa wilden jou wel, maar wilden de aandacht gewoon een tikkeltje meer’

ik heb veel, heeel veel medelijden met dat arme kind. nu al.

ik ook

HAHAAHHA laughing.7

Hahaha, ja indd :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik denk trouwens dat hier niet heel veel van waar is he, er zijn natuurlijk super veel roddels en vooral over hun. iedereen gelooft het omdat ze zo dom doen de laatste tijd, maar ik denk dat heidi zowiezo wel een kind wilt om welke reden dan ook, als ze niet met spencer was zou ze een hele goede moeder zijn geweest denk ik maar die spencer haat kinderen zei die? dus ik heb geeeen idee.

jaaa klopt… ik dnek dat ze echt lieve moeder wil en in die seizoen van vorig jaar wat is opgenomen wou ze al heel graag kinderen dus ik dnek niet dat het alleen vanwge publiciteit ze kids wilt.

Ja, echt triester dan hun kan gewoon blijkbaar niet meer.

Stop ze in een raket naar de zon. Please.

Geloooooven jullie dit ook echt? Ik heb echt medelijden met Heidi en Spencer, kom op mensen, zo achterlijk zijn ze niet hoor. Dit is gewoon dikke vette onzin:’]

-

-

Indeed, misschien heeft ze gewoon een kinderwens. Maarja, daar denken mensen niet aan.
Trouwens…ik zag laatst een aflevering dat spencer permanente sterillisatie wou :grinning_face_with_smiling_eyes: en toen ging heidi stoppen met de pil en een ‘romantische avond’ organiseren. Ik ging stuk.