Hegron haarserum Action

dat serum die iedereen zo geweldig vind he, beschermt die ook echt je haar tegen hitte?
want hij is wel echt goedkoop en ruikt lekker, maar ik wil niet later met dood haar zitten, dat risico neem ik niet.
Dus weet iemand dat?

Volgens mij beschermt serum automatisch tegen hitte, doordat het een siliconenbommetje is. Maar dit weet ik niet zeker.

up?

Als een serum bedoeld is als beschermingsproduct staat dat op het flesje (toch?). Dit serum is denk ik bedoeld als verzorging en voor de glans, dus ik zou er niet van uit gaan dat het je haar beschermt tegen de hitte. Daarvoor zou ik een ander serum kopen.

ja daarom dacht ik, ik vraag het even hier. misschien kan iemand even op haar flesje kijken?

Ik heb er een, en het staat er niet specifiek op dat het tegen hitte beschermt. Daarom zou ik toch een ander product kopen tegen de hitte.

Op het flesje staat:
Hegron Haar Serum: Hegron Haar Serum zorgt direct voor een glad en glanzend effect, het haar voelt zijdezacht aan. Daarnaast helpt het pluizig, dwars en springerig haar in bedwang te houden. Verdeel 1 tot 2 pompjes serum over handdoekdroog of droog haar en breng het in het gewenste model. Vermijd oogcontact anders direct uitspoelen.”
Ze hebben het niet over hitte, dus ik denk het niet?

Als het tegen hitte is zou ik toch een andere flesje kopen, van John frieda ofzo, is wel 15 euro maar kun je een heel jaar mee doen! :ok_woman:

Ze hebben nu ook Wella Flex spul bij de Action, in een rood ‘flesje’

Dat is tegen de hitte, en kost 1.80, maar het werkt goed :grinning:

Je smeert serum alleen in je punten, dus sowieso zal het niet al je haar beschermen. Er zijn siliconen die hittebestendig zijn, en dus ook tijdens het stylen een beschermend laagje om je haar leggen.

Volgens mij smeer je serum alleen in je punten hoor, niet over je hele haar. wordt het veel te vettig van!

Ontopic: als het er niet op staat, zal het niet beschermen tegen hitte denk ik…

serum kan over je hele haar en sommige zijn ook hittebestendig. daarom vroeg ik er speciaal naar.
maar aangezien het er niet opstaat zal het niet, en dan neem ik liever iets beschermends
kan een slotje op! :slightly_smiling_face:

Die hittebeschermers bevatten dus die siliconen die hittebestendig zijn, als hierin siliconen zitten die hittebestendig zijn kun je dit dus ook prima gebruiken.
En ik vind serum over het hele haar er echt ranzig uitzien. Vanaf boven je oren is het ook nieteens nodig.

niet alles met siliconen is meteen hitte bestendig, daar kun je niet zomaar vanuit gaan.
ik doe altijd een drupje in mn puntjes en een drupje wrijven tussen mn handen en daarmee over de bovenkant zegmaar, heel weinig maar dan is toch de pluis weg en glanst het mooi.
ach ieder zijn manier…

Bij mij wordt mijn haar dan alsnog wel vettig, en minder volume. Maar mijn haar wordt bovenop sws wel vetter haha.

Ontopic: ik denk dat je je antwoord nu wel hebt?

jep haha mag een slotje op!