Heftig verhaal

Hoi meiden!

Voor een opdracht voor school ben ik op zoek naar iemand met een heftig verhaal! Ik moet een interview maken voor de Grazia (fictief). Wie zou haar hart willen luchten en wat vragen willen beantwoorden voor mij? Je zou me enorm helpen! Je naam en leeftijd kan wegens privacyredenen gefingeerd (verzonnen) worden!

Alvast heel erg bedankt. Je kunt me een note sturen als je mij wilt helpen. Maar hieronder een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

Liefs!

Ik wil wel helpen?

Ik wil ook wel helpen?

O, wat een goed topic! Ik zoek ook altijd heftige reallife verhalen. Ik werk voornamelijk voor Viva en Fashionista. Mocht je dus iets heftigs hebben, kun je je ook bij mij melden en dan hebben we het er even over :slightly_smiling_face: Vaak kan naam ook anoniem. Wie weet kan je verhaal gepubliceerd worden.

Ik wil jullie allebei wel helpen.

Wat valt voor jou onder heftig?
Iets kan voor iemand heel heftig zijn, terwijl iemand anders dat als niet zo heftig ervaart…

Bedankt voor de reacties meiden! Zouden jullie misschien een note kunnen sturen met een omschrijving van je heftige verhaal? Dan kan ik kijken of ik daar iets mee kan :slightly_smiling_face:

Kan niet noten via me telefoon… Is het goedals ik het hier zet? Ookal weet ik niet of het heftig genoeg is?