Heey Heey Ik dacht is om een verhaal te schrijven

I Want You To Stay!
[b]Proloog
Why? I loved you like a friend, Why did you do this. Why do you like to hurt me??

Will it all be okay between them again??

Please! Don’t Leave me Alone!

Why do you hate me so much??

And that’s even the beginning!![/b]
Personages en innerlijk

Lynn Joanne .V.
Lynn Innerlijk: Meisje 17 jaar bijna 18
Ze is een breek baar meisje. Dat veel met haar vriendinnen omgaat,
Ze is snel gebroken of bang en durft niet gauw nee te zeggen .
Hobby’s: Tekenen Dansen Zingen Paardrijden shoppen en met vriendinnen dingen doen"
Uiterlijk: Zie foto"
haar crush Zayn

http://data3.whicdn.com/images/97535409/thumb.jpg

Manon Anne Morita
Manon Innerlijk:’ Meisje 21 jaar
Manon is een lief openhartig vrolijk meisje, Komt voor haar vriendinnen op. Kan soms een beetje verlegen zijn houdt wel van een babbeltje.
Hobby’s:’ Zingen. Tekenen, shoppen en feestjes"
Uiterlijk: Zie foto!
haar crush Liam

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStAoKoep7XKzhgHOZAgp5lbkrHvgdPXJ93zpouKfTG_Fz_gNs3

Amy-Jane Edwards
Amy-Jane Innerlijk: Lief maar tikkeltje ondeugend trouwe vriend/in ze staat open voor het leven en verzint graag ideetjes voor dingen om te doen.
Hobby’s: Zingen Dansen tekenen, shoppen…
haar crush Niall

Oke, dit kan ten eerste in een ander topic dus het is sowieso raar dat je hier een heel nieuw topic voor aan maakt. Ten tweede, hoe moeten wij je vertellen hoe we het vinden als we nog niets eens weten waar het over gaat.

Je mag toch gewoon een topic starten voor je verhaal hier op GS?

Jaa natuurlijk, maar hoe moeten wij dit ooit gaan beoordelen als er niet eens een omschrijving staat, behalve van de personages dan.

Oke, Bedankt voor de tip.
Ten eerste ik ben nieuw hier, en wil graag verhalen met jullie delen. En ten tweede ik ben nog niet goed begonnen, Sorry

Ja, idd, maar misschien is dit een ‘lokkertje’ ofzo. :stuck_out_tongue:

Haha zou best kunnen :’)

Uh Oke

Ik ga dit wel verwijderen als jullie het er niet echt mee eens zijn sorry hoor

Nee, was niet gemeen bedoeld hoor! Ben wel benieuwd…

Ik knap gelijk al af omdat het een 1D verhaal is, sorry

Nee het ligt niet aan jullie hoor, Ik ben nog al een gevoelig meisje Omdat ik nog al veel gepest ben om mijn uiterlijk omdat ik diabetes(Suikerziekte)(een gronische ziekte/ aandoening) heb en niet zo goed kan leren omdat ik op een speciale school zit. Dus daarom vat ik het soms niet zo goed op
Nogmaals ik ben nieuw hier Kan je mij helpen? Ik weet nog niet zo goed hoe alles moet hier op GS bvb Een nieuw hoofdstuk posten xx

is oke Niet iedereen houd van een 1D verhaal of van 1D zelf. Ik respecteer je mening Ik ben niet alleen van 1D fan hoor x

Ik respecteer trouwens iedereen.
Maar ik heb gewoon teveel innerlijke littekens die niet meer weg gaan, Ik ben gepest.
Ooit fietste ik van school naar huis en een groepje jongeren stonden onder een brugje, een van die jongeren sprong expres voor mijn fiets. En omdat ik nog al veel bagage mee had verloor ik mijn evenwicht en viel met een klap voorover van mijn fiets Bam met mijn gezicht op de grond, ze hielpen mij niet overeind en stonden daar maar een beetje stom hard te lachen. 3 dagen een dikke lip gehad en ik weet het nog als de dag van gisteren ook al is het 3 zomers terug gebeurd x

ehm je dwaalt af

Oke bij wat dan?

bij je levensverhaal. Je wou een 1d fanfic schrijven dacht ik, geen autobiografie.

Het is een fanfic Plus met mij als rol er in geplaatst, In ieder verhaal hoort een bio van de personage, hoeft niet altijd maar dat doe ik wel

ja maar ik denk niet dat dat pestverhaal je eerste hoofdstuk is?

Nee dat is t proloog en de personages 1rste hoofdstuk moet nog komen als ik er achter ben gekomen om een nieuwe te posten omdat ik nieuw ben hier