HEELUUUPPP!! me moeder wil dat ik zuiniger ben met kleren!!

hi girls! ik heb geen kleedgeld, want dan kom ik beter uit met geld (normaal gesproken), maar nu wil me moeder dat ik zuiniger aan doe met mn kleren en ik mag dus geen nieuwe kleren meer van dr de komende tijd, en dat terwijl ik echt een SUPERLEUK jasje heb gevonden bij de america today!!

wat moet ik nou???

xoxo

sparen, een baantje zoeken…

Blij zijn met wat je hebt.

Niet zeuren en doorgaan met leven.

Oke, dat is niet aardig maar, het is geen ramp. Vraag kleedgeld aan je moeder, dan kan je het zelf bepalen, als ze nu opeens zo doet.

Respect voor je moeder.
Wat wil je? Wat denk je? Dat mammie jou blijft financieren?
Wil je maandelijks nieuwe kleren kopen?
Baantje zoeken, geld verdienen, eigen geld uitgeven aan nutteloos kleding.

HAHAHAHA, verwend kind.
Ga werken of wacht gewoon.

Sorry ik vind echt dat je je aanstelt. Als je dat jasje echt heel graag wilt moet je gaan werken, en anders gewoon wachten, wees blij dat je al veel kleren van je moeder krijgt.

Wat een ramp zeg…

Lol… Wauw de wereld vergaat nu. Help.

stel je niet zo aan en wees blij met wat je hebt.

MIJN moeder

Heel lief vragen, of gaan werken :slight_smile:

Capuchon opdoen.
Sjaal om je gezicht
Winkel ingaan
Jasje pakken
Eventueel alarm eraf rukken
Winkel uit
En hard rennen

Vraag of je misschien kleedgeld kan krijgen, dan kan je meteen verantwoordelijk met je geld om gaan. Ik krijg vanaf mijn 13e kleedgeld en moet alles (op lingerie en sportkleding na) kopen van 45 euro per maand. Als ik dat te weinig vond, dan zocht ik maar een baantje. Ik werk nu een jaar bij de supermarkt, maar ik zou het zonder makkelijk redden.

En denk na voordat je wat koopt. Heb je dat jasje überhaupt wel nodig of niet? Ik snap heus wel dat je moeder denkt dat je wat zuiniger moet zijn dan.

Wow bedankt voor de tip klopklop :grinning:

Ja je moet toch wat als je moeder geen kleding voor je wilt kopen :stuck_out_tongue:

hahahaha

oh nee, wat erg meid! :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face: Hoe kan je nou zonder dat jasje leeeeven zeg?