Heels met lage hak

Kijk ik heb een probleempje, ik wil heel graag heels hebben want ik vind ze echt heel mooi. Alleen ik kan dus niet goed op hakken lopen…
Heb je ook heels met een hak van max. 5 cm? zo ja waar?

Ga eens gewoon lekker de winkels in.
Dan kom je vast wel een heel leuk paar lage hakken tegen.

je komt me op de een of andere manier onzeker over…

Ja, dat heb ik dus ook nodig. (Ik begin doorgezakte voeten te krijgen, dus wel een andere reden.)
En ze zijn er wel, je moet er alleen naar zoeken. Ik heb één paar van de H&M met kleine hakjes, maar die zitten nu niet in de collectie. Dus je kunt denk ik het beste op internet ernaar zoeken, als je dat aandurft met schoenen. Gewoon bij Neckerman en dat soort winkels. Volgens mij heeft trouwens de Pieces ook wel eens schoenen met lage hakken.

neeeee geen kleine hakjeeeess, ik vind ze zo lelijk :flushed:

Ik heb smalle voeten en maat 41. haha maar kan ik daar dan wat vinden ofniet?>

Het is mooi weer, ga dan zelf even kijken :3

ja nu moet ze zeker schoenen met een hoge hak aandoen nu jij gezegd hebtdat je die met een lagere hak lelijk vindt XD
mss topshop eens kijken
anders bij duurdere schoenenwinkels (goedkope schoenen/ knock offs hebben vaak een hogere hak dan de duurdere (en dan bedoel ik niet topmerk duur he ^^)

ik vind het gewoon niet mooi :stuck_out_tongue: ze moet helemaal nix hoor… whahaha mn kitten is kopjes-geven aan het oefenen op mijn blote benen en het kriebeeeelt! :astonished:

*rolt over de grond* hahaha, helemaal uit’t niets ff leuke info XD

yeah u know me xD i’m random… http://www.youtube.com/wa…iLqg&feature=channel_page

uhh heels zijn gwn hoge hakken(7 t/m 15 cm)
dan moet je gewoon bij normaale hallen of sleehak,tweenihak kijken

ehm heels zijn heels he… laag of hoog