Heelppp! Te hard gescrubt :S

Hey meiden!

Ik heb speciaal hiervoor even een account aangemaakt.
Ik ging vanmiddag even douchen en automatisch scrub ik dan mijn lichaam, dus ook mijn armen. Normaal niks aan de hand maar deze keer heb ik me te hard gescrubt, toen ik onder de douche vandaan kwam deden mijn bovenarmen en het brandde.
Ik dacht niks aan de hand gaat vanzelf wel weer over, nou niet dus.
Mijn bovenarmen zijn nog steeds hartstikke rood en er komen ook nog pukkeltjes/puistjes bij :S
Vanmiddag had ik er ook gelijk sudo creme opgesmeerd maar volgens mij heeft dat niet echt geholpen.

Ik heb er even een foto van gemaakt, ik hoop dat jullie er niet van schrikken ofzo hihi

http://www5.picturepush.com/photo/a/8784953/oimg/Anonymous/IMG-1095.jpg

Alvast heel erg bedankt!

Liefs Samantha

Ow in het echt ziet mijn arm er roder uit dan op de foto:S

koelen met lauw warm water. En after-sun of uiercreme erop smeren om de steek eruit te halen.

Auch…
als het brand kun je er het best wat aloe vera op smeren denk ik. Dat verzacht de pijn. Voor de rest maar gewoon zalf erop smeren denk ik (:

Ja zeg dat wel hihi

Aloe vera prikt helaas als een gek :confused: Ik heb nog een tube staan van de huisarts die ik voor een litteken gebruik als hij is gelaserd. :stuck_out_tongue:

Uiercreme heb ik nog wel, thaank yooou!

Oeee… Talk poeder werkt misschien? dat werkt verkoelend, en anders idd aftersun of mentholzalf. Succes!

Ohja talk poeder haha nog niet aangedacht :slightly_smiling_face:

Maar het helpt wel :’)

Echt? Dan zet ik me wel gewoon even door dat rot gevoel heen haha
Het begon zo te prikken ik dacht dat kan niet goed zijn :stuck_out_tongue: