HEELLPP!!!!

Heeyy iedereen!!

Ff als eerst: ik ben een jongen. Waarom zit ik op een meidensite?: omdat dit om een meisje gaat en wie kunnen je dan beter helpen dan meiden/vrouwen :bowing_man:

Okee. Het is al 2 maanden uit met mijn ex, en ik mis haar vreselijk erg! ik heb 10 prachtige maanden met haar gehad enzo en het was gewoon perfect. Alleen sinds ze weet dat ze geopereerd moest worden zijn haar gevoelens plots zwaar achteruit gegaan, en het was niet meer genoeg om nog tehebben. In de tijd van toen en nu heeft ze een soort rebound-relatie met een andere jongen maar dat is nu verleden tijd! Ik heb tijdje google onderzocht en heb gelezen dat stress invloed heeft op liefde dus daar kan het aan liggen… Of aan het fijt dat ze al anderhalf jaar op me is en ze nu gewoon van me houd… MAAR! ze heeft laatst aangegeven dat ze weer liefde voelt als we weer afspreken, maar op school voelt ze het dan weer niet. Ik hoop natuurlijk dat na de operatie de stress weg is, en er weer liefde bloeit, want we passen egt ongelovelijk perfect bij elkaar!! me ex heeft aangegeven dat het alleen even wat tijd nodig heeft maar ik weet niet zeker of dat het wel is…

Kan iemand mij tips geven om misschien weer haar gevoelens meer tekrijgen, want ik weet niet goed waar meiden nou echt op vallen… Mijn innerlijk is perfect zegt iedereen (zeldzaam soort type jongen zeggen ze?) weet alleen niet wat ze daarmee bedoelen maar don’t care.

Ik wil mijn ex gewoon terug en ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen? :flushed:
Voor vragen over mijn ex of mij kan je me gewoon mailen: julian_robin@live.nl of gewoon vragen in deze topic :wink: alleen mail gaat denk ik beter…

Echt alvast bedankt en ik hoop heel erg dat jullie me kunnen/willen helpen!!! :bowing_man: :bowing_man:

Wachten denk ik, niet pushen.

Dus gewoon afwachten wat er gebeurt? Is er dan niet kans dat de beetje gevoelens die ze nu heeft ook weggaan?

Tips… Nouja, je kan haar moeilijk dwingen om van je te houden. Gevoelens zijn er of zijn er niet. Dus tips heb ik niet echt.

Maar kan het aan de stress liggen? dat nu ze is geopereerd ze geen stress meer heeft, en haar gevoelens weer terug gaan komen?

Zoals ook in de regels staat, is het voor jongens niet toegestaan hier te reageren.