Heel zielig filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=zaP7STV1aFs
Wat vinden jullie hier nou van, hadden die omstanders in moeten grijpen of hebben ze er goed aan gedaan om die kat zijn gang te laten gaan.
Ik vind het echt heel erg zielig om te zien en vind dat ze eerder hadden in moeten grijpen.

wat zouden omstanders moeten doen dan? de andere kat is toch al dood? Ik vind dit wel mooi om te zien eigenlijk…ik bedoel, lief dat ze elkaar willen helpen…

ik durf niet te kijken =(

Zo lief.

het is wel heel zielig, ik denk gewoon niet dat de mensen dit hadden moeten filmen…

ik durf niet te kijken, wat is het?

Misschien is die kat wel door ouderdom dood? En die ander kat is gewoon verdrietig en gaat lief bij die dode kat liggen. Ik vind niet dat de omstanders iets hadden moeten doen?

zo’n katje is dood en dan gaat een andere kat hem proberen te reanimeren ofzo, zo lijkt dat tenminste.

Ik vind het een mooi en ontroerend filmpje. Ik heb tranen in mijn ogen, serieus. Je voelt het verdriet van die kat gewoon. Ik denk ook dat hij zijn vriendje probeerde te redden of iets in die richting.

ikdurfniettekijken! :\

Ah ik vind het zielig hoe dat katje kijkt als tie er naast gaat liggen, net alsof hij moet huilen.

Haha, ik durf niet te kijken.

ik vind het zielig dat die kat zoveel moeite doet en dat die mensen alleen maar blijven kijken. ik weet niet of die kat dood aan het gaan was of al dood,maar als hij bijna dood was hadden ze nog wel kunnen proberen iets te doen :\ als hij echt dood was vind ik het wel goed dat ze die kat met rust hebben gelaten (nouja ze staan er wel allemaal omheen maar ze doen niks).

Die kat was omver gereden door een auto, en die kat die aan het reanimeren is was zijn/haar partner. En die kat was op dat moment nog niet dood…maar ik dacht dat ze later gestorven was. Al ben ik hier niet zeker van…

Ahhhh wat zielig!

haha ik durfde ook niet te kijken ik denk het is weer zo’n bont filmpje ofzo waar je ziet dat die dieren levend gevild worden D:

Ik moet huilen, wat zijn het geweldige beesten eigenlijk, zo lief.

Aaaaah oke ik huil :frowning_face:

Ik vind het trouwens goed dat de omstanders niks deden.
Als een mens een medemens probeert te reanimeren of bij zijn lichaam rouwt sleuren we hem ook niet weg?

Ik moet ook huilen, zo erg. =(