heel wanhopig :(

Hee allemaal,
het spijt me dat ik er een ‘nieuw’ topic over maak, maar ik ben echt zo wanhopig :frowning_face: ik heb een jongen ontmoet via internet (in t kort: zelfde hobby’s, leuk, lief, knap, zelfde leeftijd:16) en ik heb binnenkort een date met m. hij woont in amersfoort ik in utrecht, en hij komt naar utrecht dus tot nu toe geen probleem.
we weten al van elkaar dat we elkaar leuk vinden want we appen en skypen enzo, maar stél nou dat het wat wordt, hoe gaat het dan verder? het reizen opzich is te doen, kwartiertje tot half uurtje met de trein, maar ik heb lastige ouders die het nóóit goed gaan vinden dat ik dan een vriendje in amersfoort heb (waar ik dan wel vaak heen zou gaan dus liegen wordt moeilijk), die ik heb ontmoet via internet, en dat óók nog eens in mn examenjaar… ik wil niet liegen maar ik durf het ook écht niet te zeggen, wat moet ik doen? :cry:
help me alsjeblieft :flushed:
xxxx

Tja, als het echt wat wordt moeten ze dat toch weten, neem ik aan. Je merkt vanzelf hoe het loopt, maak je niet teveel zorgen.

ik kan me niet voorstellen dat jouw ouders je geen leuk vriendje gunnen, dus vertel het ze gewoon als het wat wordt. Voor nu zou ik eerst eens rustig bekijken of het überhaupt klikt in het echt :wink:

Hey, mijn ex woonde ook in Amersfoort en ik in Utrecht. Het reizen valt echt wel mee. En als je ouders hem ontmoeten, vinden ze hem misschien wel oké? Je moet er gewoon proberen positief in te staan. Als je ouders zien dat je hem echt leuk vind, geloof ik niet dat ze je het gaan verbieden. (:

Dit ja ! Rustig laten ontmoeten en laat merken dat jij hem leuk vind en dat je gelukkig met hem word. Dan zijn hun dat vaak ook

laat je ouders merken dat je 'm leuk vind, vertel ook gwn wat dingen over hem. Vraag eerst of hij langs wilt komen bij jou zodat je ouders hem kunnen zien hoe leuk hij wel niet is, je ouders zullen het je echt niet gaan verbieden als ze zien dat het een goeie jongen is en hij jou gelukkig maak :slightly_smiling_face: