Heel vreemde sms stuurt hij...

Hay meiden. Ik heb even een apart topic geopend, omdat ik graag snel en een goed antwoord wil. Ik heb op vakantie in Lloret de Mar een, naar mijn eerste idee, erg leuke jongen ontmoet. We zaten daar met elkaar, daarna elke dag smsen, gewoon gezellige, leuke smsjes. Hij kwam op mij niet over als een player of iets.

Toen in Nederland hadden we een eerste date, vorige week. Ik vond het erg leuk, heb wederom met hem gezoend, maar helemaal niet veel en ik had ook niet het idee dat hij dat wilde, we hebben vooral erg veel gepraat, het klikte gewoon erg goed. Hij smste me daarna direct dat hij het erg leuk vond. Het enige wat me stoorde was zijn enigszins arrogante houding en dat hij in smsjes nogal kortaf is, maar hij smst me wel vaak. Nou zouden we woensdag een tweede date hebben. Ik zou nu naar zijn woonplaats komen. Hij had me daar iets verteld over dat zijn vloer thuis gelakt werd en dat we dus niet in zijn huis konden, nou, dat wilde ik ook eigenlijk niet. En nou hadden we net deze smsjes heen en weer en ben een beetje verward door het laatste smsje…

We hadden al wat normale smsjes heen en weer. Toen:
Hij: Kom je woensdag nog naar mij?
Ik: Ja ik wil komen hoor, wil jij ook nog dat ik kom?
Hij: Ja ik wil sowieso dat je komt! Hoe laat kom je ongeveer?
Ik: Weet ik nog niet precies, even kijken met de trein en zo. Heb je al een plan gemaakt wat we gaan doen haha? (Hij zou het verzinnen)
Hij: Haha ja nog niet echt plan, kunnen wel wat doen, maar we zouden ook nog naar mijn huis kunnen gaan, maar alleen boven dan…

Wat moet ik daar nou van denken? Als hij alleen uit is op seks, kom ik niet, klaar. Maar is hij daar op uit of overdrijf ik? We hadden helemaal niet eens als plan om naar zijn huis te gaan… Wat moet ik antwoorden op zijn sms?

Alvast dankjewel!

Omdat z’n vloer toch gelakt wordt! Dan kan hij niet beneden zitten! :’)

Vragen wat ie dan van plan was te doen bij hem thuis…?
En sowieso altijd je grenzen aangeven :slightly_smiling_face:

Hmm ik vind het niet zo erg klinken eigenlijk. Ik zou iets zeggen van: Oh, ik vind het wel leuk als we ergens anders naar toe gaan… Of iets in die richting

Dus ik overdrijf toch? Kijk, het komt ook omdat hij in Lloret ook aan mij had gevraagd, de eerste avond dat ik hem had ontmoet of ik mee ging naar zijn huis… Maar misschien ben ik heel wantrouwend…

Ga op een terrasje zitten ofzo.

Zijn huis op vakantie dan.

vragen; uuuuuuhm, wat ben jij van plan?
als hij dan iets terug stuurt als; oooooh, niks hoor… :wink: zou ik niet vertrouwen.

Misschien bedoeld het ook gewoon beetje als grapje van; ‘‘we gaan alleen naar boven hoor!!!’’ ligt er een beetje aan op wat voor manier die het zou moeten zeggen

Maaaar, hij is toch helemaal niks van plan?
Zijn vloer word toch gelakt dus kunnen ze alleen boven zitten? Dat is het toch?
Of ben ik nu heel naief?

Ik zie het niet seksistisch?

Ik denk dat hij gewoon bedoeld van: ‘We kunnen ook bij mij thuis wat doen, maar dan moeten we wel boven zitten aangezien de vloer wordt gelakt.’

Alleen kort hij het dan af. :stuck_out_tongue:
(Doen meer jongens denk ik haha)

het hoeft niks te betekenen. als je het niet vertrouwd kan je ook nog voorstellen om de stad in te gaan, of naar de bioscoop ofzo. ik zou in jou geval tenminste nog niet meteen met hem naar zijn kamer gaan ofzo.

ik zou iets zeggen als ; en wat gaan we boven doen dan?
dan heb je antwoord op je vraag maar ik denk niet dat ie echt iets van plan is :x

Oke, ik heb gevraagd wat hij van plan is. Maar verder zal ik me er maar niet te druk om maken haha. Bedankt voor de (snelle) reacties.

vraag gewoon wat hij dan boven wil doen, film kijken ofzo.
ik denk dat hij idd gewoon ff snel wat terug stuurt zoals heel veel jongens dat doen :wink:

Als hij alleen op seks uit is merk je dat snel genoeg en zeg je gewoon nee.

haha, ja ik denk dat die het ook zo bedoelt :stuck_out_tongue:

Ik zou nu naar zijn woonplaats komen. Hij had me daar iets verteld over dat zijn vloer thuis gelakt werd en dat we dus niet in zijn huis konden, nou, dat wilde ik ook eigenlijk niet. En nou hadden we net deze smsjes heen en weer en ben een beetje verward door het laatste smsje…

Hij: Haha ja nog niet echt plan, kunnen wel wat doen, maar we zouden ook nog naar mijn huis kunnen gaan, maar alleen boven dan…

ik denk dat dit niet over seks gaat…
ik denk dat hij bedoel dat het alleen boven kan… omdat de vloer beneden dus gelakt word :wink:
en je kan als je eenmaal bij hem thuis bent altijd even checken of dat ook echt zo is… zie je dat dat niet zo is zeg je gewoon dat je liever even beneden zit ofzo :slightly_smiling_face: