heel verschillend...

Hee,

ik vind een jongen leuk maar hij is nogal een nerd…
hij is echt heel lief en op zich ziet hij er ook niet heel verkeerd uit maar hij reageert nooit terug op alle hints die ik hem geef, waar andere jongens allang actie zouden hebben ondernomen.
ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen om het hem duidelijk te maken, zonder het echt te zeggen.

En mijn vriendinnen vinden hem ook niet echt goed voor me omdat hij een nerd is :blush: ze zeggen dat hij beneden mn stand zou zijn …

alvast bedankt voor je reactie

beneden jouw stand? ahum. Als jij die jongen toch gewoon leuk vindt is het goed :slightly_smiling_face:

En als hij je hints niet snapt zit er weinig meer op dan hem het te vertellen denk ik…

als je hem leuk vindt, wat maakt het dan uit wat anderen denken.

haha wtf die vriendinnen van jou xD
maar ik zou het gewoon zeggen tegen hem, boeiend dat hij ‘beneden jou stand’ zou zijn.

als je niet iets met hem zou nemen vanwege wat anderen ervan denken en dat hij een nerd is vind je hem blijkbaar niet leuk genoeg.

Haha een vriendin van mij werd verliefd op de groootste nerd uit onze klas. Uit de hele school eigenlijk. Maar ze vond hem leuk dus wij deden maar alsof we hem oké vonden en nu zit ie altijd bij ons in de pauze.
Tja, als zij er gelukkig van wordt x]

Ik vind dat je je niet zo veel van je vriendinnen moet aantrekken. ze horen je te steunen als jij iemand leuk vindt, toch? tenzij hij echt evil is, maar dat is ie niet denk ik Mijn vriendin en haar vriendje zijn nu ook al een groot aantal maanden samen.

Dat vind ik nou eens echte vriendinnen. Hun vriendin niet gelukkig zien?
Mabon, geef dan duidelijker hints, want meisjes hebben vaak de neiging om echt héle subtiele hints te geven. En als dat ook niet lukt, doen wat Morumbi zei

Wij hebben geleerd dat de standen samenleving was in de Franse revolutie…

Hmmm meeste mensen reageren hier typisch maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik had met een jongen die mensen ook te min voor me vonden en nooit heb ik echt gedacht dat hij ‘beneden men stand was’ maar toch waren de sociale verschillen héél merkbaar tussen ons en dat had wel invloed op onze relatie.

Eh? Meestal zijn je vriendinnen wel een heel belangrijke factor in je leven, vind ik dan. Maar in dit geval vind ik het een beetje raar dat ze zo reageren. Maar goed… ik denk dat je gewoon je hart moet volgen, hoe moeilijk dat ook kan zijn! (:

En over die hint, het is een jongen! Meestal snappen die hints niet zo goed. (Nerdjongens al helemaal niet, hihi. Niks mis mee hoor!)

Succes!!

Hahaha precies! Die zingt nu vast de hele dag dat liedje Fuck You van Cee Lo Green :'3