heel ver weg

Er gewoon voor gaan inderdaad, anders ga je er alleen maar spijt van krijgen. Als je het probeert en het toch niet werkt, lijkt me dat minder erg dan heel lang met een “maar wat als het nou wel zou hebben gewerkt”-gevoel nadat je het niet hebt geprobeerd.
Mijn vriend woont in Denemarken en wij hebben ook al bijna 2 jaar een relatie. Het is lastig, maar ik heb liever een relatie met obstakels met hem dan helemaal geen relatie.

Ik ken genoeg afstandsrelaties die helemaal prima gaan! En stel dat 't bij jou niet werkt: Jammer dan. Je hebt het in ieder geval geprobeerd.

ik zou het moeilijk vinden, en het wss ook niet kunnen.
maar als je denk dat je hem echt leuk zou kunnen gaan vinden, dan zou ik het in elk geval proberen.

Ik zou er voor gaan! Mijn ex-vriend woont ook bijna drie uur reizen bij mij vandaan en dat is ruim twee jaar goed gegaan : )

Ik zou gewoon een keertje afspreken en het dan aankijken.
Misschien gooi je iets moois weg als je het niet doet en heb je daar later spijt van.

Je kan het nu proberen, als je wat ouder bent en het werkt dan nog steeds is het veel makkelijker om elkaar te bereiken en kun je misschien nog samen gaan wonen ook. Dan was het het vast allemaal waard.

Ja, je kunt elkaar wat minder zien, maar dan is het ook wel extra speciaal als je elkaar dan ziet. Je kan dan bijvoorbeeld in het weekend naar hem toe. 2,5 uur reizen is niets als je het vergelijkt met dat hele weekend dat je bij elkaar kunt zijn. Je gaat 's ochtends om 7 uur op de trein en je bent daar om half 10.
Bijvoorbeeld.