heel ver weg

heee girls,
de vereniging waar ik bij zat vroeger had een weekend voor alle kinderen en ik ging mee als leiding. nou was het een weekend met alle verenigingen uit nederland samen dus het was best ver weg van hier. 's avonds toen de kindjes op bed waren was er een feestje voor ons als leiding. daar heb ik zo’n perfecte jongen ontmoet. dat is trouwens allemaal drie weken geleden. maar hij is zo perfect op alle fronten, haha.
nu hebben we op msn heeel veel gepraat, elke dag wel een kwartier tot half uur minstens en ook gesprekken die uitliepen tot op een paar uur. ik vind hem echt super leuk en hij heeft het er ook een paar keer over gehad om iets af te spreken in de vakantie.
het probleem is alleen, zijn woonplaats is bijna 2.5 uur reizen vanaf mijn huis. dat is dus echt super ver, dus ik ben bang dat er nooit iets uit kan komen.

en ik ben bang dat ik hem in mn hoofd beter heb gemaakt als dat hij is, al kan ik me toch wel herinneren dat die super leuk was.
hebben jullie advice?
xxxxxx

vergeet hem

Nouja ! Hoezo?!
Ga er voor en spreek met hem af! Nee heb je, ja kun je krijgen
(of afdwingen gnagna, nee geintje :wink:

Er zijn meerdere mensen met zo’n relatie
En meestal zijn dat ook de relaties die wel het langste stand houden.

Ik zeg doen (:

Ik zeg doen :slightly_smiling_face:
Als je hem echt perfect vind moet je er gewoon voor gaan :slightly_smiling_face:
Ik geloof in lange afstand relaties :grinning:

mijn vriend woont ook 2,5 uur treinen van mij af, (van deur tot deur ongeveer 3,5 uur) en ik heb al 2 en half jaar met hem!

Gewoon er voor gaan! leuk een keer met hem afspreken!

Ik zou er ook voor gaan.
Heb zelf ook 2 jaar lang een vriend gehad die meer dan 3u met de trein van me vandaan woonde, het gaat dus wél!

Mijn ex woont bijna 3 uur van me af
Maar ik heb 3,5 jaar met hem gehad… :confused: dat werkt makkelijk
@La_Bella jouw reactie is dus compleet nutteloos!

Ik weet niet hoe oud jij bent en hoe oud hij is. Maar met de auto ben je altijd wel sneller. maar goed als jullie afhankelijk zijn van je ouders… dan wordt het heel lastig en kunje elkaar maar een paar keer per jaar zien.
Ik zou daar persoonlijk geen vertrouwen in hebben

Ik reis dan met de trein. :slightly_smiling_face:

Ik reis dan met de trein. :slightly_smiling_face:

2,5 uur is nog wel redelijk te doen toch?
Als ik naar sommige vrienden toe ga ben ik ruim 4 uur - 4,5 uur onderweg.
Misschien kan je een weekendje blijven ofzo?

Hangt ervan af hoe oud je bent…

Proberen kan altijd. Maar bedenk ook dat vervoer een probleem kan worden.

Beetje mijn verhaal dit, we hebben het gewoon geprobeerd en ik vond het heel goed werken. Uiteindelijk hij niet meer, vooral vanwege de afstand… Maar ik zou er wel gewoon voor gaan, als jullie allebei willen en elkaar heel leuk vinden dan moet het wel goed komen hoor. Die jongen van mij wilde volgens mij niet meer omdat hij het teveel gedoe vond en ik denk dat dat ook meer aan mij lag. Anyway, gewoon ervoor gaan!

Ik ben 16 hij 17. :slightly_smiling_face:

Als leeftijd is dat goed te doen, ik heb hetzelfde :stuck_out_tongue: alleen ben ik een dag onderweg met de trein als ik hem wil zien.

Als het niet zo lang stand houd betekent het ook gewoon dat een jongen die hele afstand nieteens waard is.

mijn vriendje woont in India, gaat ook al 2 jaar helemaal super.
laat die paar kilometers je niet van hem weghouden als ie echt perfect is!

uup

wup