heel veel spijt

hey meiden,
ik heb echt spijt want ik zat nog zo met mn ex dat ik mijn kans heb verpest bij een heeele leuke jongen die nu een vriendin heeft… :hammer:
ik vind het echt irritant want ik vind het gewoon fijn om een vriend te hebben of met iemand bezig te zijn maar heb nu het gevoel dat dit nog heel lang gaat duren.
sorry moest heel even mijn frustraties uiten :flushed:

Hoe komt het dat je je kans hebt verpest?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hier-kan-je-alles-hem-kwijt.-lucht-je-hart-5-245759.0.html
^voor al je frustraties en dingen.

En dat je graag een vriend wil hebben. Veel mensen hebben dat, maar dat komt vanzelf. Blijf van die jongen af nu hij een vriendin heeft omdat dat wel zo netjes is en jouw tijd komt nog wel. Geduld is een schone zaak.

nou ik zou hem gaan ontmoeten voor de eerste keer maar de avond ervoor kwam ik mijn ex tegen en hij deed (net alsof) hij me miste en al, waarschijnlijk om het voor me te verpesten

Aah wat vervelend! Maar vergeet niet, je ex is niet voor niets je ex. En er komt vanzelf wel weer iemand op je pad, je kan je nu beter op andere leuke dingen richten :slightly_smiling_face: Sterkte!

Precies het zelfde bij mij, we zitten bij elkaar in de klas en negeren elkaar keihard alleen z’n beste vriend is ook mijn beste vriend . maar ik geef het de tijd tenslotte ik weet niet wie het uit gemaakt heeft en je hebt hetm gezoend enzo misschien heeft hij er wel moeite om het te vergeten dan jij