Heel veel modellen?

Hee!
Ik vroeg me zo af…
Ik zat zonet op hyves en het viel me op dat er tegenwoordig heel veel meiden zijn die een fotoshoot hebben gehad/echt model zijn…
Ik bedoel, een jaar hiervoor kende ik niemand persoonlijk die model was ofzo, & ik had van mezelf ook niet verwacht dat ik gescout zou worden!
Dus ik dacht, ben ik de enige, of valt jullie dat ook op? ^^

Ghehe.

Klopt inderdaad wel wat je zegt, maar waarschijnlijk komt dat ook omdat je het zelf nu ook doet. Dan let je er meer op of kom je op hyves van andere modellen die natuurlijk ook weer modellen als vriend hebben zeg maar haha.
Ben je door een bureau gescout? Welke?

jaa valt mij ook op!

ben jij nou ook gescout?
Ik niet maar ik heb ook geen foto van mezelf op hyves

Agency 4 Models
Maar, ik weet niet wat ik nou echt van dat bureau moet denken…
Want ik ben daar dus heen geweest enzo en het lijkt me ook wel betrouwbaar opzich maar ik heb toen contact met die mensen gehad via e-mail enzo, maar tegenwoordig hoor ik niks meer van ze?! Dus ik kan hun wel gaan mailen ofzo maar ik vind eigenlijk dat ze ook zelf wel een beetje moeten ondernemen enzo hoor x)
Maargoed, daar niet over.
Ik denk ook wel dat het komt doordat ik zelf ben gescout ja.
Maar ik heb dus niet echt modellen leren kennen en die toen toegevoegd maar dat zijn zegmaar gewoon vrienden en die hebben dan ineens zo’n foto op hun hyves staan, zo bedoel ik het zegmaar ^^
Wat een uitleg :stuck_out_tongue:

Hmm ik ken het bureau niet. Maar de site ziet er niet echt heel professioneel uit en omdat ze ook geen contact meer met je opnemen zou ik het gewoon gaan proberen bij de grote bureaus.
Hoe lang ben je en wat zijn je maten? Je foto’s zien er goed uit (op je profiel)!

echt ieeeeedereen doet fotoshoots, het valt onwijs op. Heeft ook niets met model zijn te maken hoor tegenwoordig!

Ze hebben je toch niet gescout via hyves he? Meestal is dat echt heel erg fout…

Nee, anders was ik er ook niet heen geweest denk ik ^^ Ik ben gescout in de stad :wink:

ik had ook keer een testfotoshoot, maar nadat je daar weer wat van hoort duur meestal lang dus je zult even geduld moeten hebben
helaas was ik niet goed genoeg toen dus ben geen model
maar succes meid :slightly_smiling_face:

Meiden laten tegenwoordig veel fotoshoots zichzelf maken, maar dat maakt hen niet gelijk modellen. Ik wilde zelf ook nog naar een goede fotograaf gaan voor een paar mooie foto’s, gewoon voor mezelf en niet voor hyves ;3

Ja, klopt. Maar bij ons worden heel veel meisjes gevraagd om een fotoshoot te doen maar die zijn niet echt model. Nouja, ik ken er wel een paar die daardoor nu echt model zijn.

klopt, ik werd voor vorige week zondag ook gevraagd voor fotoshoot maar ik ben dan ook geen model.

Ik ook!