Heel veel bloed na eerste keer!

Hey!
Ik maak me echt heel veel zorgen… Ik heb vandaag voor de eerste keer seks gehad met mijn vriend en hij deed heel voorzichtig, maar hij ging er gewoon niet in. Ik weet niet of ik gespannen was ofzoiets, maar hij duwde iets verder en het deed best wel veel pijn dus hij stopte, maar toen bloedde ik ineens best wel veel!
En het stopte ook niet, het was meer dan bij een gewone ongesteldheid en dat is het sowieso niet, want dat ben ik twee weken geleden nog geweest…

Mijn ouders weten niets van hoe het nu zit met mijn vriendje en ik ga ze ook niet vertellen dat ik het heb geprobeerd… Ik durf ook niet echt naar de huisarts te gaan.

Het was pas vandaag natuurlijk, maar ik weet niet wanneer het stopt. Het is ook redelijk veel met allemaal vlekken op het bedovertrek… Is dit normaal? Ik heb het gegoogled, maar de meesten hebben weinig of geen bloed… Ik hoop dat het gauw stopt.

Maar is het dus raar dat er veel bloed vrijkwam? Ik dacht dat er misschien iets beschadigd is doordat hij redelijk hard vingerde…

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Xxx

Ja, dat is normaal. Dat gat is niet gewend dat er dingen in gedouwd worden. :")

Weet hij dat je maagd bent? Dan moet hij echt wel even voorzichtig doen. Hard vingeren als je nog maagd bent kan gewoon vaak niet. Dit moet je wel tegen hem zeggen want jongens onderschatten dit vaak.

Het is normaal, en je moet ook bedenken dat het bloed waarschijnlijk heel erg verdund is door jullie ‘lichaamssappen’. Waarschijnlijk was het minder dan je denkt.

maak je geen zorgen.
bij mij bloedde het de eerste keer ook echt héél veel.
zelfs tot de 5e keer seks ofzo bloedde het nog.

Het is normaal (as far as I know, geen live experience yet huilie :cry: Alleen maar biolessen voor mij).
Sommige meisjes zijn “strakker” dan anderen en vingeren kan dan nogal pijn doen (live experience of that tho) en het kan dan bloeden. Het is waarschijnlijk ook verdund door andere vloeistoffen downthere, zoals iemand anders al zei.
Als het goed is hoort het wel te stoppen na een tijdje. Het kan zijn dat dit wat restjes “ongesteldheidsbloed” zijn als je recent ongesteld bent geweest, samen met het “eerste keer seks-bloed”.
Maar als het morgen nog bloed zou ik toch naar de huisarts gaan, die krijgt genoeg meisjes die voor de eerste keer seks hebben gehad en pijn/problemen hebben, pil willen etc. Je kan ook bij je praktijk vragen of je met een vrouwelijke andere huisarts/assistente een afspraak kan maken. Als je dat specifiek aangeeft houden ze daar rekening mee (en anders raad ik je aan een andere huisarts te zoeken).

Dat is toch normaal?
Volgensmij scheurt er dan iets door wat het maagdenvlies heet.
En je bent toch niet doodgebloed, dus ja als iedereen zegt dat het normaal is dan zal het wel zo zijn.