heel veel afgevallen

hey meiden,

Ik heb eigenlijk al sinds kleins af aan overgewicht, het zit in de familie en ik heb ook nog eens een schildklierafwijking waardoor afvallen niet perse makkelijk is. Nu ben ik ongeveer sinds december bezig met afvallen en dat gaat heel goed. Ik ben 1.72 m lang en ben van 84 kilo naar 63 kilo gegaan. Ik ben heel tevreden en ik krijg heel veel complimentjes uit mn omgeving. Ik heb nu een gezond BMI, maar ik ben nog steeds niet tevreden met mijn lichaam. Ik ben langs de dokter gegaan en die vertelde mij dat het verstandig is niet lager te gaan dan 58 kilo. Ik vind vooral mijn buik niet mooi. Ik ben al begonnen met sporten, en dan vooral krachttraining om alles een beetje strakker te krijgen. Ik vraag mij af of jullie misschien nog tips voor mij hebben?

Heel goed! Je moet sowieso iemand op de hoogte houden, zodat je niet doorslaat in afvallen of sporten. Let wel op dat je aankomt qua gewicht als je sport, dat komt omdat je veel spieren aanmaakt die ook weer wat wegen. Je lichaam word alleen wel strakker, wat heel mooi is. Zorg vooral dat je het gewicht er niet bij gaat eten of je menu voor de hele dag maar verandert in popcorn. Dus gezond en genoeg eten is heel belangrijk.
kus Hailey