Heel vaak heel moe.

Dat is heel normaal in de puberteit. Pfeiffer ben je echt zo moe dat je niet eens de trap op kunt lopen.

ik had het ook. Toen moest ik veel gaan sporten enzo, klinkt heel tegenstrijdig, maar het werkte wel. Eerst leek het van niet maar op de lange termijn wel.

Dat heb ik ook gehad. Het was soms zó erg dat ik iedere dag als ik van school kwam, meteen ging slapen!! En ik werd dan pas de volgende dag wakker om naar school te gaan en dan begon het weer van voor af aan.
Echt heel vervelend, want hierdoor kon ik ook geen huiswerk maken en als ik huiswerk aan het maken was of aan het leren was, viel ik zo in slaap op mijn boeken! :flushed:

Het klinkt heel gek, maar ik denk dat het geholpen heeft dat ik nu werk en stage loop en vaak laat uit ben. Ik heb nu gewoon veel meer te doen, dus kan ik niet meer echt goed lui en slaperig zijn.

Ik heb er ook last van, ik slaap altijd wel een uurtje na school.
Maar ga nu fitnessen dus hoop dat het dan zegmaar minder word?
Me moeder noemt me constand lui en zegt dat ik wat moet doen. Maar en gewoon te moe

Ik ben vaak ook erg moe.
En dan val ik als ik thuis kom als een blok in slaap, en kan ik niet wakker worden na een uur omdat ik gewoon té moe ben. Dan kan ik 's nachts niet meer slapen, en in de ochtend niet meer wakker worden. Vicieuze cirkel (:

Bij komt het iig niet omdat ik te weinig sport. Ik fiets elke dag 17 kilometer, en meestal ga ik dan nog hardlopen of skeeleren. Maar ik ben nu zelfs te moe om te skeeleren of te hardlopen. Blééh!

Ik heb precies hetzelfde, meestal ga ik na school gewoon een uurtje slapen.
Mijn moeder dacht eerst aan bloedarmoede, maar het word de laatste tijd alweer minder.

Hoe lang duurde het bij jou dan? Volgens mij heb ik dr inmiddels bijna een jaar last van… dat is best wel lang?

Kben ook veel moe, mr kan ik koppelen aanmn gezondheid…
Miss ME/CVS, weeniehoa,

Jullie hebben heus niet allemaal een of andere ernstige ziekte hoor. Het hoort gewoon bij de pubertijd. (Uitzonderingen nagelaten)

Ik ben naar de dokter geweest, en het blijkt dus dat ik pfeiffer heb gehad. Zonder dat ik t wist, dus nu heb ik een hele vervelende nasleep die nog heel lang kan duren :frowning_face:.

Pfeiffer? Bloedarmoede?

Vorig schooljaar had ik dat ook altijd. Ik stond vroeg op met tegenzin en als ik terugkwam van school ging altijd een paar uurtjes slapen. En dan ging ik rond een uur of 12/1 naar bed. En de volgende dag weer 'tzelfde liedje. Thank God dat het niet meer zo is… Ik heb me vorig jaar nog wel gedwongen wakker te blijven maar dat lukt je echt niet. :stuck_out_tongue:

Ik heb precies hetzelfde gehad. Bloed laten prikken maar daar kwam ook uit dat ik het al heb gehad.
Toen ik dat wist ben ik de hele week een uur vroeger naar bed gegaan en me verder niet te druk gemaakt.
Dat hielp bij mij wel goed :slightly_smiling_face: