Heel vaak heel moe.

Hee!
Ik las laatst een artikel in de krant, dat ging over dat jongeren vaak heel moe zijn.
Hebben jullie daar ook last van?
Ik namelijk wel heel erg; elke dag uit school kan ik wel even slapen, het liefst zou ik elke dag voor 9 uur gaan slapen. En 's morgens kan ik bijna niet mn bed uit komen. De laatste tijd ga ik liever vroeg naar bed, dan dat ik met vriendinnen ga stappen ofzo.
Echt super irritant, zijn er meer meiden die hier last van hebben? En wat doen jullie er aan?

Ja. Kwam door stress.
En daarvoor kwam het ook nog door slechte ventilatie op school.

jaa dat heb ik ook!
eigenlijk doe ik er niet zoveel aan…
ookal ga ik mega vroeg naar bed het helpt toch niet.

Oh dat heb ik ook wel 'ns gehad…
Als je last van duizeligheid en zwarte vlekken enz hebt kan je het beste even naar de dokter, misschien is het dan Pfeiffer.

Ja, komt door melanineproductie in je hersenen ofzo. :slightly_smiling_face:
Zoek maar in google! Is heel normaal, gaat wel over.
Je kunt eventueel ook naar de dokter gaan inderaad, je weet maar nooit! :wink:

Jaa, heb k ook. Me moeder zegt dat het door de puberteit komt, maar denk het zelf niet.:pensive:

Het kan ook bloedarmoede zijn! Dus misschien moet je toch maar naar de dokter gaan:wink2: ?

Jup, bij mij kwam het door de puberteit en ik heb het heel erg in de winter.

-

Misschien moet ik inderdaad eens naar de dokter.
Want stel het is bloedarmoede, dan weet ik dat ik iets heb. En dan kan ik er wat aan doen. En dan geloven de mensen ook écht een keer dat me niet aanstel.

-

heb ik ook…
ik heb alleen geen pfeiffer of suiker ofzo.
ik slaap ong. 9 á 10 uur.
en nog ben ik soms moe… O.O

Trouwens, van te veel slapen kan je juist moe worden. Ik sliep op een gegeven moment soms wel 12 uur op een dag, toen heeft m’n moeder me een paar weken lang elke keer als ik 8 of 9 uur had geslapen m’n bed uit gesleept en toen was het na een tijdje over.

heb ik ook,
maar ik heb pfeiffer dusja.

Heb ik ook gehad, maar ik had dan klierkoorts voor een jaar.

Heb ik al een aantal jaar(ben nu 22). Ben er ook al een paar keer voor naar de huisarts geweest, maar er is toen niks uitgekomen. Ik heb voor mezelf wel uitgevonden dat het bij mij erg help om gewoon elke avond rond half 10/10 uur naar bed te gaan. Scheelt wel een beetje. Maar het kan bij mij ook komen door een ziekte die ik heb, is alleen een beetje lastig om dat uit te zoeken.

Ben alleen de opmerkingen wel zat van mensen uit mijn klas waarom ik geen. bijbaantje heb en hoe ik dan aan mijn geld kom. Werken naast school gaat gewoon niet. Ben altijd pas om half 6 /6 uur thuis en de weekenden en vakanties heb ik gewoon echt nodig om bij te komen. Maar ja dat kunnen sommige mensen blijkbaar niet begrijpen, waardoor ze commentaar gaan lopen leveren.

ja, dat had ik heel lang (en nu nog soms)
ik had/heb B12 tekort.

Ik heb echt jarenlang dagelijks een uurtje op de bank geslapen als ik uit school kwam.
Prima toch?

Dat je denkt van niet komt ook door de puberteit

Daar heb ik vaak last van als ik opsta. Binnenkort misschien toch maar even langs de dokter dan want ik ben ook heel moe.