Heel snel last van mijn blaas..

Hoi,

ik heb vroeger heel vaak blaasontsteking gehad, echt heel vaak. Mijn oma ook dus het zit denk in de familie(?).
Maar nu heb ik als ik geen 2/3 liter per dag drink meteen alweer last… Echt vervelend… Weet iemand wat je hier tegen moet doen? X

Naar de huisarts gaan?

mischien dronk je te weinig en heb je daar nu last van?

Ik heb geen idee maar als je het vervelend vind kan je beter naar de dokter gaan.

Er valt volgens mij niet heel erg veel aan te doen. Het belangrijkste is om voldoende te drinken en altijd heel goed uit te plassen. Ook kan cranberrysap/capsules helpen.
Misschien eens langs de huisarts voor advies?

ja ik heb dit ook heel erg, ontzettend vervelend, maar als je weer last van je blaas hebt zeggen ze dat je citroensap moet drinken, dit is namelijk zo zuur dat het de bacteriën daar dood

of het waar is weet ik niet maar het valt te proberen toch (: ?

Ga naar de dokter.

bel je huisarts ff
is heel wat fijner dan een bezoekje

Dokter bellen!

Naar de huisarts/dokter, en hun advies volgen.
Proberen het drinken af te bouwen, dus zeg maar eerst van 3l naar 2,5 en van 2,5 naar 2l per dag (drinken is gezond, maar te veel niet).

Echt heel veel vrouwen hebben hier last van. Mijn moeder zij altijd dat dat kwam door de seks en ergens geloof ik dat ook wel. staat ook veel over op internet. En vriendinnen hebben er ook last van en die hebben ook allemaal vriend haha…

Ik ben verschillende keren naar de dokter geweest hiervoor. nou ik moest laten testen en kreeg kuurtje mee van een week elke keer weer. Hij zij er niets van… dus daar schiet je ook niet veel mee op.

Weet niet of jij seks hebt natuurlijk, maar anders kun je proberen na de seks naar de wc te gaan. dat moet werken als we internet moeten geloven … haha. Ik heb wel het idee dat het nu wat beter word…