Heel snel hulp nodig! andere opleiding

Om nog overgeplaatst te kunnen worden naar een andere opleiding moet je dat vóór 1 oktober doen. Nou wil ik dit dus graag, ik heb alleen geen idee wat ik hier allemaal voor moet doen. En denken jullie dat ik 4 oktober dan kan beginnen op die nieuwe opleiding of meteen deze week al? En wat moet ik allemaal regelen op mn oude school en mn nieuwe?

dat moet je bij die opleiding vragen, niet aan ons!

Ik ben 2 jaar geleden ook van opleiding veranderd en ik hoefde alleen
bij mn nieuwe school te vragen of daar nog plek was, intake gesprek, en toen
kon ik beginnen. En bij mn andere school hoefde ik alleen wat papieren te
tekenen en klaaar :grin:! Binnen een week deed ik die andere opleiding.
Gaat dus heel snel :wink: (als het op alle scholen hetzelfde is), Succes!

ik denk idd dat je er niet heel veel voor hoeft te doen. maar ik den k dat je beter je school even kan bellen.

dankjewel getloco! Ik zal meteen even een mailtje sturen nu, aangezien ze in het weekend dicht zijn.

Ik heb hetzelfde, ik wil ook nog gaan switchen voor 1 oktober. Ik moest dat allemaal via Studielink regelen…hoop zo dat het nog kan… Ik zou indd even emailen :slightly_smiling_face:

Heb hetzelfde gedaan.
Heb me afgemeld op de opleiding en aangemeld op de andere.

Op een mailtje krijg je vaak niet snel genoeg antwoord. Bel vandaag nog, of ga langs; dan heb je meteen antwoord.

Van welke naar welke opleiding wil je eigenlijk overstappen? :slightly_smiling_face:

van SAW naar een marketing en evenementen opleiding.
ik heb vandaag antwoord gehad op mn mailtje en ik kan morgen beginnen. alleen zit ik nog met stage dat ik dat moet doen nog deze week en nu weet ik niet wat ik moet :s