heel snel een ander

hey meiden,
Ik heb dus zo’n 2/3 maanden met iemand gezeten, niet officeel zegmaar. Maar na die tijd wilde hij ermee stoppen. Ik was er echt kapot van… Een dag later bedacht hij zich en wilde toch verder, ik natuurlijk dolgelukkig maar had hem nooit terug moeten nemen want een week later deed hij het weer, via app nog wel. Omdat ik die week er voor al zo kapot van was was ik niet heel verdietig. Ik denk dat ik er al wel een soort rekening mee heb gehouden.
Maarja een paar later toen het dus over was, heb ik iemand anders ontmoet en appen nu echt heel de dag door, klikt helemaal. Maar is dit niet een beetje snel? Ik bedoel het is net over. Maar het voelt gewoon echt goed tussen ons…
iemand ervaringen mee of tips?
Liefs x

Als jij over die andere jongen heen bent en deze nieuwe jongen niet gebruikt als afleiding is het niet te snel. Ik vind dat je hierin geen rekening moet houden met de gevoelens van de eerste jongens aangezien hij jou twee(!) keer heeft afgezegd, dus dat zou ook geen struikelblok moeten zijn. Dus als het goed voelt moet je er gewoon voor gaan!

Welnee, gewoon doen wat goed voelt

Ten eerste; wat een ass is die kerel om je twee keer te laten zitten.

Je moet doen wat jou gelukkig maakt, als jij je er fijn bij voelt is er niks aan de hand.

Wees wel eerlijk tegen die jongen waar je nu mee aan het appen bent, laat merken wat hij kan verwachten (dat je hem dus niet aan het lijntje houdt omdat hij je afleiding is geworden).

Voor de rest; hoop dat deze kerel je behandelt als een prinses! :slightly_smiling_face:

hmm oke dankjewel meiden, ik wil denk ik deze week iets met hem afspreken om te kijken hoe het in het echt gaat. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit tegen mn ouders ga vertellen, want denk dat zij het toch wel raar gaan vinden…
Vooral omdat ik hem via instagram ken, wel veel gemeenschappelijke vrienden maar toch…

Okee, ik ga hier uit ervaring spreken. Ik zal eerst even kort m’n verhaal vertellen, ik was ongeveer 2 maanden met een jongen bezig toen het voor mij opeens heel plotseling kwam dat het stopte, ik heb het nog geprobeerd om vol te houden maar na een poosje dacht ik van nee, ik stop ermee. Ik ging kort daarna appen met een jongen en daar klikte het ook supergoed mee, ik zat nog wel steeds in m’n maag met die andere jongen maar hee deze was ook wel leuk. Als je hier nuchter over nadenkt zou het zo kunnen zijn dat je stiekem nog helemaal niet over die andere jongen heen bent en dat je je daarom zo op een andere jongen stort(om het zo maar even te noemen). Kijk hier mee uit oke? Maar als het allemaal goed voelt dan is er niemand die dat kan tegenhouden. :slightly_smiling_face: