Heel raar figuur...

Ik heb dus echt een heel raar figuur. Ik draag altijd gwn een broek en een shirt erover maar ik vind dat helemaal niet leuk. Alleen mijn figuur is dus ontzettend raar en ik vind het heel lelijk… Daardoor draag ik nooit een croptop of high waisted broeken omdat ik me dan heel onzeker voel. Hier heb ik even een foto met een high waisted broek en croptop van mn zus:

Zoals je kan zien heb ik dus een of andere vreemde inkeping in in mn heupen… Alleen ben ik aan t afvallen maar dat werkt voor geen meter want t is zegmaar uitstekend bot en als ik er in duw is het niet dat ik vet voel of iets…
En als ik zegmaar leunend op een been sta ziet het er gewoon bijna ongezond uit:

Komt dit door dat ik nog groei of iets? Want niemand uit mn klas heeft het ook ofzo…
Iemand tips? Sinds kort ben ik veel meer bezig met sporten en afvallen enzo maarja…

Je zult kleding moeten dragen dat bij je figuur past. En je staat niet heel de dag op 1 been, dus is een beetje onzin.

Op de eerste foto lijkt het alsof je misschien te strak ondergoed aan hebt waardoor dat in je huid snijdt en je daardoor zo’n inkeping hebt. Je huid wordt daar heel strak gehouden want het moet in een kleine ruimte en daarboven en -onder puilt je huid een beetje uit. Misschien ondergoed in een maatje groter proberen en dan kijken hoe het eruit ziet.

Nee dat is het niet want als ik zegmaar niks aan heb (ja ik douche ook) en dan in de spiegel kijk is het nog steeds hetzelfde… En ja het lijkt echt of ik te strak ondergoed aan heb maar dat is gwn serieus mn figuur… Echt lelijk

Misschien zij buikspier oefeningen doen

Heb je wel een figuur corrigerend ondergoed met pijpjes geprobeerd? Als het goed is helpt dat met een wat egaler verloop te krijgen.

Verder ben ik het ook met Kraplapje eens, als je het niet mooi vind dat zul je kleding moeten dragen waar je figuur het beste in uit komt. Je kunt misschien wel een high waisted peplum rokje dragen wat over je heupen valt en daar een croptop op, als dat toch graag wilt dragen. Of wat minder strakke onder kanten, zoals een high waisted skater skirt.

Overigens vind ik dat je een mooi figuur hebt hoor en het is niet raar! :slight_smile:

Opzich vind ik dit helemaal geen raar figuur hoor. Zou ook zeker niet proberen af te vallen als ik jou was… als het echt bot is gaat het alleen maar meer opvallen.
Wat je wel zou kunnen proberen, is je billen ronder maken door spieroefeningen zoals bijv. lunges en squats. Kan goed helpen om die inkeping weg te krijgen denk ik ! :slightly_smiling_face:
op womenshealthmag.nl staan veel nuttige oefeningen die speciaal voor je billen bedoeld zijn. succes!

Je hebt helemaal geen raar figuur, je hebt gewoon een mooi figuur. Iedere meid is anders, en wees er trots op! Je bent een slanke meid, en met de juiste kleding zul je er prachtig bij lopen!

-

Dat ligt gewoon aan de vorm van je heupen, is helemaal niet zo speciaal hoor, ik heb er ook “last” van.

Wordt ook wel “hip dip” genoemd:

Je kan inderdaad kledij dragen om het wat te verbergen, dus bv. A-lijn jurkjes, strak t-shirtje met iets los beneden,…
Of je kan je er gewoon niets van aantrekken en dragen wat je wilt, iedereen heeft toch een ander figuur :slightly_smiling_face:

ik heb ook die hip dip

Hmmm, Mischien kun je het door andere kleidng ‘verbergen’ waardoor je je mischien zekerder kan voelen!
Ik zelf ben best figuurloos, weinig tot geen heupen, geen kont, en zeer slank gebouwd, terwijl ik alles eet, en niet veel beweeg. Weird. vaak draag ik kleding die bij jou probleempje mischien ook kunnen helpen!
Mischien helpt mij tip! :grinning:
Klok rokjess/jurkjes
I Love ittt^ Ik heb sirieus een hele verzameling van ( zwart, rood, gestreept, paars,wit, en ook nog genoeg jurkjes hahhah)
Ik zelf hoe super veel van rokjes, en krijg er vaak complimentjes over mijn klokrokjes, en verschillende meiden kopen er zelf ook een! Altijd leukk :wink:
Tegenwoordig zijn er super veel leuke jrukjes en rokjes voor in de zomer, werkt voor je heupen, en super fleurig en vrouwelijk!
& lange jasjes/ blazers!
Je kent ze wel, van die super trendy roze jassen enzoo :grinning:
Die vallen over je heupen en zijn zoo moooooii!

& nog een dingtje, mischien voel jij je heel onzeker over je figuur, andere meiden zullen er jaloers op zijn! Kijk is wat meer naar je slanke platte buik, je heupen vallen egt mee! je bent moooii!

Ik vind je figuur helemaal niet raar hoor. Ik denk alleen niet dat je moet gaan afvallen, want volgens mij ben je al heel mooi slank! Probeer gewoon kleding te dragen waar je je fijn in voelt. Dan maar geen crop top, toch? Is niet het einde van de wereld. Ik snap dat je er onzeker van wordt, maar ik weet zeker dat er meer meiden zijn met hetzelfde figuur.

Ik vind je figuur niet raar. Ik ken meerdere meisjes die zulke heupen hebben hoor :slightly_smiling_face: . Iedereen wil kleding dragen die het best bij haar figuur past. Misschien is in jouw geval een high waisted broek niet het meest flatterend. Persoonlijk denk ik dat een mid waist broek of een high waisted rokje je wel heel leuk zal staan, je hebt tenslotte een platte buik en daar mag je trots op zijn! :grinning:

Als dit de reden is dat je aan het afvallen bent dan zou ik daarmee stoppen. Je bent al slank en afvallen zal niet de vorm van je heupen veranderen :wink:.

Gewoon dragen wat je leuk vindt, niks aan te doen, en je “naar je figuur kleden” vind ik ook zo’n onzin. Misschien dat er ooit een techniek komt waarmee je een stuk van je heupen af kunt vijlen, dat zou dan de enige oplossing zijn. Daar zou ik echter ook even drie keer over nadenken. :’)

Ik heb precies hetzelfde, alleen ben ik niet zo slank. Ook zo’n deuk en omdat ik wat voller ben heb ik ook nog eens love handles. Het is heel vervelend :frowning_face:

Ik kan ook geen high waisted jeans dragen of strakke jurkjes maar ik probeer er gewoon mee te leven.