Heel lang ongesteld

Hai!
Ik had een vraagje. is het wel normaal dat ik de 4e ongesteld word en pas de 15e minder bloed begin te verliezen, waarna ik pas de 17e niet meer ongesteld ben?

is wel erg lang… want das ja bijna 2 week… :S ik zou even naar de dokter gaan… kun je aan de pil gaan, dan ben je het nog maar 4/5 dagen ofzo… want 2 week is ja niet te doen :open_mouth:

ik ben aan de pil en het is echt super, ik ben maar 3 dagen ongesteld en heel licht.

Dat is wel heel lang, ja. Misschien eens met de dokter overleggen?

Woooow dan ben je gewoon de helft van je leven ongesteld :open_mouth:

haha maar klopt wel dan wel ja :O!
ik zou inderdaad gewoon even langs de dokter gaan voor de pil (: !

ik mag niet aan de pil! mijn moedet vindt me te jong, ik ben 14. (mijn profielleeftijd klopt niet. ;p)

Tijd voor een bezoekje aan de dokter?

het is wel lang, maar dat is gewoon bij sommige mensen zo. Je hebt er denk ik wel echt last van, dus ik zou aan de pil gaan… Maar het is vast niets ernstigs, een vriendin van mijn beste vriendin is het 3 weken, een week niet en dan weer 3 weken. Dus tja,

ooh shit, niet gelezen. nouja, het is iig niets ernstigs waarschijnlijk.

Ik zou maar even naar de dokter gaan, een vriendin van m’n zusje ligt nou in het ziekenhuis omdat ze teveel bloed is verloren, doordat ze iets van 2 weken ongesteld was.

moet je niet minimaal 1 jaar regelmatig ongesteld geweest zijn voor de pil?
ik ben in mei voor het eerst ongesteld geworden.

Of weet niemand dat?

Ik had dat ook toen ik net ongesteld was. Dat was een van de redenen dat ik met de pil ben begonnen. ik was toen 13. En als je je moeder het nou uitlegt? Dat je de pil alleen wil omdat je zó lang ongesteld bent? Anders vraag je of ze met je mee wil naar de dokter.

is dit ook de eerste keer dan dat je het zo lang bent?

ik was ook heel lang ongesteld meer dan een week, en verloor heel veel bloed en ja ik mocht ook niet aan de pil maar ben toch naar de dokter geweest en zij heeft mij een tablet je ervoor gegeven, vermindert menstruatie pijn en je verliest minder bloed.

Nee, de eerste keer was ik het een weekje ongeveer. En de tweede keer ook, en daarna werd ik het steeds langer en de vorige keer was het dus echt superlang.

als je het nog maar net bent dan is het nog onregelmatig, maar dat weet je vast wel :slightly_smiling_face:
nog een upje voor jou dus…

maar ik heb zelf ook nog even een vraagje :pensive:
ik ben het juist heel kort, al 3 maanden ofzo. Telkens maar 1 dag ongeveer :’)
Ok, dit klinkt heel stom geloof ik xD
maargoed, het is waarschijnlijk gewoon ‘bloedverlies’ maar in dat geval ben ik al 3 maanden niet ongesteld geworden. :stuck_out_tongue: