Ik zit best wel met het feit dat ik al iets van 3 maanden ofzo niet ongesteld meer ben geworden. Ik heb nog niks gedaan ofzo. Dus daar kan het niet aan liggen.
Weet iemand wat het is?
X bang meisje
Ps: ben 14 jaar en al 3 jaar ongesteld.
Ik zit best wel met het feit dat ik al iets van 3 maanden ofzo niet ongesteld meer ben geworden. Ik heb nog niks gedaan ofzo. Dus daar kan het niet aan liggen.
Weet iemand wat het is?
X bang meisje
Ps: ben 14 jaar en al 3 jaar ongesteld.
Ik denk dat je het beste aan een huisarts kan vragen en die kan je misschien onderzoeken. Ik kan niet beoordelen wat het zou kunnen zijn, aangezien je al 3 jaar ongesteld word.
Maak een afspraak bij de huisarts die kan jou zeggen wat het zou kunnen zijn/is.
Ik ben er vrij zeker van dat het niets ergs is. Ik heb zelf ook meerdere keren maanden tussen mijn menstruaties in gehad en uiteindelijk werd ik altijd weer ongesteld. Zeker als je nog jong bent, kun je onregelmatig ongesteld zijn. Mensen zeggen altijd “de eerste 2 jaar ben je onregelmatig” maar persoonlijk denk ik niet dat je dat zo kunt stellen. Je bent nog maar 14 jaar, jouw lichaam is jouw vruchtbaarheid nog aan het ‘opstarten’ laten we maar zeggen, dus er kan inderdaad veel tijd overheen gaan voordat je weer ongesteld bent, maar ik zou me er niet al te druk over maken. Geniet ervan, zou ik zeggen Enige irritante is dat je nooit precies weet wanneer je menstruatie weer de kop op steekt, dus zorg dat je altijd maandverband in de aanslag hebt haha.
Als je je nog steeds zorgen maakt en het echt zeker wil weten, kun je altijd naar de dokter gaan.
Haha, okee heel erg bedankt. Gelijk een stuk opgeluchter. Pfieuww
Eet je wel genoeg?
Een vriendin van me heeft dit ook gehad, het is vrij normaal hoor, als je jong bent is het nog niet zo regelmatig